Dat is eigenlijk heel makkelijk op de Wörthers, er zit een links/rechts draad bus tussen de schakelstang die tegen draaien geborgd is met een tweetal M10 bouten .(ter hoogte van de achterkant cabine) dus zodra je die twee bouten losdraait op de stang , kan je de bus draaien en komt de stang in twee stukken uit elkaar. om de boel weer goed aan elkaar te breien moet je op het laatst een van de klemkanten iets los laten en de vijfde versnelling inzetten. dan draai je de koppeling meer klemmend en probeer je de één en de achteruit.
het is dan even het goede plekje zoeken maar dan .... met de nieuwe bussen in de kogel en de kop , schakeld de wagen weer als nieuw. de kogelkop kan je ook eraf schroeven , die zit met een paar M10 bouten aan het blok/ kop vast. de pook klik je er uit door de bajonet kom los te haken , dan komt net zoals bij een normale versnellingsbak (508 etc) de pook uit de matrix.
let op voor de toegang kun je een luik onder de stoel openen die dan wat meer sleutel ruimte geeft !.
ook haal ik dan altijd het linker voorwiel eraf. have fun !
kruipolie is soms je beste vriend

Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !