Mijn camper is een Fiat Ducato 2,5 TDI uit 1996 met Burstner opbouw. Twee dagen na terugkomst uit Oostenrijk (zonder problemen mee gereden) wilde ik met mijn camper naar de wasserette. Een oranje lampje met een sleutel er op en de tekst Code bleef oranje branden. Ik kreeg de motor niet gestart. Een dag later weer geprobeerd te starten. Met weer het sleutel-lampje dat bleef branden. Hij startte, maar na ongeveer anderhalve minuut sloeg de motor weer af. Even gewacht en toen weer gestart. Dit lukte weer en ik kon er ongeveer 3 minuten mee rijden. Met het lampje weer brandende. Onder het rijden sloeg de motor weer af. Weer even gewacht en opnieuw gestart. Dit lukte weer. Nu kon ik er ongeveer 8 minuten mee rijden (met het sleutel-lampje brandende) voordat hij weer afsloeg

. Kortom, na verloop van tijd slaat de motor steeds af. In de handleiding van de Fiat staat er niets over dit lampje.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is. Heeft het constant blijven branden van het lampje er mee te maken??
Vriendelijke groeten,
Ray Haze (Kampen)