inhouden dieselmotor
-
inhouden dieselmotor
De motor in mijn camper, een 2 liter diesel van Fiat, houd in als ik in de 5e versnelling rijdt. Hij zakt dan van 85 naar 70 km terug. Wie helpt mij?
- Anton
Re: inhouden dieselmotor
Hoi,
Allereerst welkom op het forum!
Het inhouden komt waarschijnlijk door een dicht brandstoffilter en ook het luchtfilter kan dicht zitten.
Controleer ook of de bouten van de brandstofpomp nog goed vast zitten, de pomp kan niet meer op "tijd"staan.
Rookt de motor dan ook op dat moment?
Groet Anton
Allereerst welkom op het forum!
Het inhouden komt waarschijnlijk door een dicht brandstoffilter en ook het luchtfilter kan dicht zitten.
Controleer ook of de bouten van de brandstofpomp nog goed vast zitten, de pomp kan niet meer op "tijd"staan.
Rookt de motor dan ook op dat moment?
Groet Anton
- dereiziger
die van mij doet het als ie verstopt zit op de filters .. ben al erg bedreven in het snel vervangen van de oude door gereinigde brandstoffilters .. :P
- Anton
Hoi,
Zo vaak de filters dicht, word het dan niet eens tijd om de tank schoon te maken?
Groet Anton
Zo vaak de filters dicht, word het dan niet eens tijd om de tank schoon te maken?
Groet Anton
- dereiziger
SSt .. ja dat wordt het ook . maar ik zoek eigenlijk 2 kunststof tanks .. dan ben ik van die ellende af en een stuk lichter