Zwaar trillend stuur

Alles m.b.t. de dragende delen van het voertuig, alsmede versnellingsbak, koppeling, aandrijfas en differentieel.
geraldo

Re: Zwaar trillend stuur

Bericht door geraldo »

Het ei is gelegd.!

Vanmorgen zoals gezegd naat de Mercedes garage geweest met de vraag om de auto uit te lijnen, wat schets mijn verbazing, die baliesmurf zegt dat ze dat niet doen, omdat ze de auto,s altijd wegbrengen naar profile, om daar uit te lijnen.

Dus ik zelf naar profile ( zit daar in de zelfde straat ongeveer ) met de vraag om de boel eens uit de lijnen, zegt de monteur tegen mij, dat het trillen van het stuur niets te maken heeft met uitlijnen, ik pissig en smeek hem bijna om toch maar uit te lijnen. :evil:

Hij naar binnen en komt er een oudere collega mee, die zegt eigelijk het zelfde, maar voegt toe, rij maar naar binnen dan zullen we die voorwielen eens aan de wagen balanceren.

Zo gezegt zo gedaan, en uitslag: linker wiel 122 gr te veel uit balans, rechts 110 gram.

Monteur doet z,n best en krijgt ze alle twee op 0 gram, en zegt welverzekert, die rijdt straks weer als nieuw.!

Ik van Goes naar vlissingen over de snelweg, en ja hoor, die ouwe rot had dus gelijk, de bus rijdt weer als nieuw, geen trilling meer in het stuur waar te nemen, en dat met TOYO'S.!

Heb de brave borst maar even gebeld en m,n compliment gemaakt voor zijn vakkennis en kunde. :wink:

Zo zie je maar, dat de oplossing soms simpeler is dan je verwacht, je moet alleen de juiste VAKMENSEN tegen komen, die nog lol hebben in hun werk.

Greetings from happy Geraldo :D :D
O lord won't you fix my Mercedes Benz
Plaats reactie