Collega's (s)leuteraars,
Zoals ik al schreef in m'n klein verslagje (viewtopic.php?f=17&t=5727) heb ik net voor het vertrek een afkeurtje gehad op de stofhoezen ( stofkappen? rubbertjes ? ) weet de juiste naam niet.... Degene die niet OK was was de voorste aan de stuurstang ( die de stang naar voor of achter laat bewegen om je wielen te draaien), nu zitten er nog zo 2 op.
1 nadeel: de MB dealer verkoopt de rubbers niet (meer) apart, omdat ik weinig tijd had ( vertrok die dag op vakantie remember) heb ik maar 1 volledige gekocht ( +/- 65€ ?) , nu wil ik de ander 2 ook wel vervangen (zitten ook kleine scheurtjes in) maar aan de prijs van het rubbertje alleen. Weet er iemand een adresje ( dat eventueel per post wil bezorgen)
Alvast bedankt!
Grts
Nico
Rubber stofhoezen stofkappen
-
- Leo
- Site Admin
Re: Rubber stofhoezen stofkappen
Als het alleen kleine scheurtjs zijn, dan kan dat wel ff goedkoper en met veel minder moeite: Rubbertjes ontvetten en netjes dichtsmeren met zwarte kit. Er staat in ( de nederlandse) apk dat ze dicht moeten zijn. Waarmee en hoe staat er niet bij.
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
- Maxer
- Contacteer:
Als je de maat hebt kun je universele stofhoezen kopen bij Brezan, autoparts, enz.
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Voor mijn Düsseldorfer kocht ik ze ooit bij een onaanzienlijk winkeltje in een achterbuurt in Den Haag. Met wat voorzichtig pielen aangebracht, want de maat klopte bijna..
Ze kostten een paar kwartjes (die had je toen nog). Maar dat was nadat ik twee dagen lang alle dealers en chique onderdelenhandels was afgeweest...
Ze kostten een paar kwartjes (die had je toen nog). Maar dat was nadat ik twee dagen lang alle dealers en chique onderdelenhandels was afgeweest...
Groeten,
Ernst / Admin
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.
No man can deny, die Gedanken sind frei!
Ernst / Admin
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.
No man can deny, die Gedanken sind frei!
- dereiziger
Er is daar een speciale kit voor in de handel . maar zwarte siliconen, is eigenlijk hetzelfde en werkt uitstekend .. goed ontvetten en dichtsmeren 24 uur drogen en je bent weer door de keuring ;)
Grt Ton
Grt Ton
-
Allemaal bedankt voor de tips:
heb nog een mail gestuurd naar het adresje hier:
viewtopic.php?f=23&t=4322&p=37343&hilit ... pen#p37343
Als ze ze (nog) nieuw kunnen leveren aan 1€ dan ga ik voor nieuw , anders zal het idd kit worden!
Bedankt om mee te denken!
Grts
nico
heb nog een mail gestuurd naar het adresje hier:
viewtopic.php?f=23&t=4322&p=37343&hilit ... pen#p37343
Als ze ze (nog) nieuw kunnen leveren aan 1€ dan ga ik voor nieuw , anders zal het idd kit worden!
Bedankt om mee te denken!
Grts
nico