deur rubbers
-
- Contacteer:
deur rubbers
Beste Forummers
Tijdens het schilderen van mijn ex-ambu 508 Kwam ik er achter dat de deurrubbers (deels) zijn vast gelijmt en dus breken als je ze eraf haalt :-(
Weet iemand of en waar deze nog (nieuw) te verkrijgen zijn? En wat ze ongeveer moeten kosten?
alvast mijn dank
Frank
Tijdens het schilderen van mijn ex-ambu 508 Kwam ik er achter dat de deurrubbers (deels) zijn vast gelijmt en dus breken als je ze eraf haalt :-(
Weet iemand of en waar deze nog (nieuw) te verkrijgen zijn? En wat ze ongeveer moeten kosten?
alvast mijn dank
Frank
Re: deur rubbers
Dag Frank,FrankTrim schreef:Beste Forummers
alvast mijn dank
Frank
Waarschijnlijk kan ik je niet echt helpen, maar toch deze reactie. Ik was op het Suedseecamp in Duitsland vorige week en daar stond een grote wagen met allerlei soorten en vormen van rubbers. Helaas heb ik geen adres. Alleen Suedseecamp in Wietzendorf Duitsland. Verder zit er in Hilversum op de Koningsstraat een grote rubberwinkel. Volgens nij is de naam Hilversumse Rubberhandel.
Als ik meer weet mail ik je wel.
Gerard
Deurrubbers.
Hoi Frank,
Heb net nieuwe voordeurrubbers (hoogmodel) op gehaald bij Gerrit Stromer in Hoogkarspel.
Je weet wel, onze onderdelenman.
Kosten 140 euro, maar dat was inclusief een rubber voor de motor afschermkap in de cabine.
groeten,
Nandor
Heb net nieuwe voordeurrubbers (hoogmodel) op gehaald bij Gerrit Stromer in Hoogkarspel.
Je weet wel, onze onderdelenman.
Kosten 140 euro, maar dat was inclusief een rubber voor de motor afschermkap in de cabine.
groeten,
Nandor
Poeh, dat valt me tegen die prijs...
Ik moet ze ook vervangen en had gedacht dat het hoogstens 80 euro zou zijn...
Maar ik wist niet dat er een rubberen strip bestond voor de "motorkap".
Ben benieuwd wat je daarvan vind als je 'm erop gezet hebt.
Wil je dat dan vertellen, of het veel scheelt in geluid?
Ik moet ze ook vervangen en had gedacht dat het hoogstens 80 euro zou zijn...
Maar ik wist niet dat er een rubberen strip bestond voor de "motorkap".
Ben benieuwd wat je daarvan vind als je 'm erop gezet hebt.
Wil je dat dan vertellen, of het veel scheelt in geluid?
-
- Contacteer:
Dank
Mijn dank weer voor de reacties,
Ik ga toch maar wat voorzichtiger te werk met de overige rubbers... (140e is mij ook wat te, maar ik had ook eigenlijk niet anders verwacht het zijn nogal complexe rubbers)
Bij de motorkap heb ik ook geen rubber zitten... past alles dan nog wel dicht?
Frank
Ik ga toch maar wat voorzichtiger te werk met de overige rubbers... (140e is mij ook wat te, maar ik had ook eigenlijk niet anders verwacht het zijn nogal complexe rubbers)
Bij de motorkap heb ik ook geen rubber zitten... past alles dan nog wel dicht?
Frank
- Leo
- Site Admin