Ik had een vraagje over de nieuwe (plastic) en de oude (metale) grill.
Kan je die zo maar omwisselen, niet dat het nodig is maar ik vind de metale mooier en ik hou van fantaseren
Iedergeval zou je niet zo maar de metale ringen op de nieuwe koplampen kunnen monteren, toch?
Om je even met dromen verder te helpen je kunt hem nog bij de dealer bestellen, maar dan wordt je droom wel verstoord als je de prijs hoort .................... 1300,=
Mocht je een tweedehandsje zoeken, ik heb nog een reserve staan die ik de laatste 5 jaar niet nodig gehad heb, dus laat maar weten
haha los van die prijs probeer ik als sport/fun/recycling, alles zo goedkoop mogelijk en tweedehands te vinden.
Bedankt voor je aanbod ( ) maar deze droom schuif ik nog even door tot de belangrijke klussen zijn gedaan
Frank.fjph schreef:Om je even met dromen verder te helpen je kunt hem nog bij de dealer bestellen, maar dan wordt je droom wel verstoord als je de prijs hoort .................... 1300,=
Mocht je een tweedehandsje zoeken, ik heb nog een reserve staan die ik de laatste 5 jaar niet nodig gehad heb, dus laat maar weten