En aan het uiteinde van de balk ook al flink weg:

Over een paar maandjes APK. Zou dit een afkeur kunnen betekenen?

Helpt dat wel? Ik bedoel, de roest zit ook aan de binnenkant van de balk. Als er wat overheen komt roest het daar dan niet gewoon verder?Maxer schreef:Ik zou er voor de apk een flink stuk plaat overheen lassen. Sowieso een goed idee lijkt mij.
Ja okee duidelijk. En een nieuwe balk, dan denk ik dat ik het interieur moet gaan slopen daar boven :/wiwiwes schreef:Als je er niks aan doet rot het zeker verder door de regen en zand wat daar in gaat.
De plaat sluit het een en ander af en zal het roestmonster vertragen.
Het mooiste is een hele nieuwe balk er tussen maar dat lijkt me wel ff werk :shock:
Ik ben er bang voor dat die wel wat moet weghalenHanomaad schreef:Ik heb een gat in een dwarsbalk, linksonder begin van de de cabine van mijn Hanomag F40.
Dat heb ik me ook vaak afgevraagd, want ik heb het ongeveer een jaar geleden ontdekt toen ik 'm net had gekocht. De APK is van September 2010, gedaan bij Aalst Waalre.dieselstoker schreef:Hebben ze dat bij de laatste apk niet opgemerkt.?
Ja klopt zit net voor de accubak. Waar de duct tape zit op deze foto (zit een gat in de carrosserie geroest namelijk, waar die balk normaal gesproken ophoudt)Gino schreef:Als die balk links zit dan zit deze toch net voor de accubak? Of vergis ik me nu? Ik heb deze namelijk ook aan beide kanten compleet vervangen door een andere balk. Ik zou dan ook eens kijken of de bodem niet rot is. ...
Ik kan niet lassen. Wil het wel leren. Maar dan wil ik ook eerst leren een eigen werkplaats in de buurt (Amsterdam) te vinden/bouwen voor alles auto-gerelateerd, want op straat in de stad lijkt me geen optie ;-)Gino schreef:Kun je zelf lassen of is dit iets wat je laat doen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten