sleutel kwijt

Plaatwerk, ramen, deuren, zonnekleppen en zo voorts
Plaats reactie
jan
Contacteer:

sleutel kwijt

Bericht door jan »

Mijn portiersleutel is spoorloos. Nu kan ik alleen nog de achterdeuren met een sleutel openen, maar dat stapt nogal lastig in.

Hoe kom ik aan een passende sleutel, of moeten er nu andere sloten in?
:cry:
GerardM
Contacteer:

Zoek

Bericht door GerardM »

Dat is pech Jan. Je schrijft niet wat voor bus je hebt, maar ik begrijp uit je verhaal wel dat de portiersleutel dus een andere is dan die voor de achterdeur ?
Als je het sleutelnummer hebt kun je natuurlijk gewoon naar een sleutelboer gaan en een nieuwe kopen. Als je dat niet hebt, kun je de cylinders uit de voorportieren uitbouwen (simpel) en bij een cylinderboer de cylinders laten omkoderen naar een nieuwe sleutel. Zo'n bedrijf is bijv. Car Lock Systems (http://www.carlocksystems.nl), maar er zijn er ongetwijfeld meer.

Groet en sleutel ze,

Gerard
Unknown User

Bericht door Unknown User »

Hi

Ik heb het slot uitgebouwt en een sleutel laten maken
Het slot moet nog wel goed zijn, bij mij was 1 van 3 goed voor het maken van een sleutel, de andere twee durfde ze niet uitelkaar te halen want het slot was namelijk gescheurd en dan kande ze het waarscheinlijk niet meer in elkaar zetten.

Eurokey doet dat http://www.eurokey.nl

Bart Keser
jan
Contacteer:

ander slot

Bericht door jan »

Als ik het goed begrijp is het redelijk eenvoudig om nieuwe sloten te plaatsen. In dat geval kan ik beter een paar sloten proberen te organiseren bij de onderdelencommissie.
GerardM
Contacteer:

Bericht door GerardM »

ja inderdaad, nieuwe sloten plaatsen (inclusief sleutel natuurlijk) is simpel, kwartiertje per cylinder (pas gedaan vandaar).

Groet,

Gerard
Plaats reactie