De tot trekstarter omgebouwde 72pk om616 welke in m'n oude 660 zit, begint nogal te 'heien' als ik 'm start en zonder gas bij stationair laat draaien. M'n spiegels wapperen er zowat af :z Nu denk ik dat onvoldoende brandstof de oorzaak is, daar ik in andere berichten gelezen heb dat dit veelal het geval is. En ik dacht te begrijpen dat dit euvel bij de regulateur te verhelpen moet zijn. Let wel, dit is de diagnose van een dummie

Ik heb echter geen juist garage- of werkplaatshandboek, noch van papier, noch digitaal, en moet ik het hiermee doen: http://www.tglmarketinginc.com/mbforum/ ... hElec.html

En dit is (denk ik) de oudere om616 met rode oliedop uit een personenauto. Kan iemand mij helpen met een garageboek of een beschrijving passend bij de regulateur van de om616 met 72 pk??? Voor zover ik weet, en da's niet heel ver :P Zit er een regulateur op deze motor die niet los van olie voorzien hoeft te worden.
Ik hoop dat ik het allemaal juist benoemd heb

Alvast bedankt

P.s. Misschien weet ik aan de hand van onderstaand topic al de boel op te lossen, maar wat meer info is altijd welkom :)
viewtopic.php?f=21&t=3607&hilit=heien&s ... 3f0#p30420