Bij deze wou ik vragen om jullie kijk op een roest probleempje.
Doordat er tijden water lekte langs het linker zijraam (voor) is het in de accubak flink gaan roesten. Onderhand lekt het niet meer, ik heb de roest verwijderd en de boel met hammerite en wat spuitverf afgedekt, maar het is toch wat erger dan ik verwacht had. Nu vraag ik me af of het frame zo aangetast is dat het gelast meot worden of is het een plek die niet zo belangrijk is? :? :| Anders gooi ik er wat alu plaatwerk tegenaan met wat kit =D
Hoor graag jullie ideen :)
Thanks,
Willem :D
Foto's:
IMG_2264.JPG
IMG_2268.JPG
IMG_2334.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
@Frank, Daar was ik al bang voor :(
Hij is wel net gekeurd maar bij een volgende keuring zal het wellicht problemen geven als ik het nu met wat ulu. plaatwerk dicht kit. Het is nu goed zichtbaar dat er iets mankeert. Ik kan het helaas zelf niet lassen...
@Rinus, Is dat los te halen dan, en waar en hoe bestel ik dat? Kan ik daarvoor de sloop bellen en vragen om een instap balk van een 207/307
Willem,
Ik weet niet waar je woont, maar in Capelle aan de IJsel zit Kostwinder & Verhoeven. Die adverteren o.a op marktplaats met plaatwerk voor de TN.
Thanks Rinuss, vind alleen niks voor MERCEDES-BENZ T1 Flatbed / Chassis (602) | 1977.04-1996.02 - 307 D 2.4 :| Ik zal wel ff op marktplaats kijken.
Leo, Bedoel jij daarmee te zeggen dat ik al weg kom met een goede afdichting van de hele zaak? Want als het verder niet meer als instap hoeft te dienen en het deel geen verder functie heeft in het chassis, dan moet dat toch voldoende zijn
Dit lijkt er wel op - http://www.ebay.nl/itm/Mercedes-207-410 ... 2c6580ba5c - Maar mist nog de bovenkant :|
Ik ga er maar vanuit dat het balkje onder de accubak geen belangrijke rol heeft in het chassis, sterkte, stijfheid, weet ik 't wat En pop er wat alu. plaatwerk op wat ik verder dicht met kit :)
Hij is net gekeurd dus voorlopig kan ik er dan zo nog mee rijden. Ik zie het verder later wel, die dan leeft, die dan zorgt 8)
Heb een keer afkeur gehad omdat het balkje dat onder de instap (plaat) doorloopt weggerot was , en de KM was van mening was dat het een kokerbalk is die onder de beoordeling van de roestfactor valt, waar wel wat inzat, omdat dat in de lijn doorloopt van de kokerbalk die rondom de motor , achter de spatschermen en dan onder de instap door naar de bodemplaat loopt.