Remschijven vervangen Mercedes T1 602
- Maxer
- Contacteer:
Re: Remschijven vervangen Mercedes T1 602
Remklauw uit elkaar gehaald? Dat hoeft echt helemaal nooit :z
-
Als het niet gaat zoals het moet, moet 't maar zoals 't gaat
We kregen die pin d'r niet uit en ja, dan zijn die 4 bouten the next best thing...
Als ik al het juiste gereedschap, een sleutelruimte, het werkboek en 25 jaar ervaring had, dan was het allemaal anders gedaan :D
Greets,
Willem :D

We kregen die pin d'r niet uit en ja, dan zijn die 4 bouten the next best thing...
Als ik al het juiste gereedschap, een sleutelruimte, het werkboek en 25 jaar ervaring had, dan was het allemaal anders gedaan :D
Greets,
Willem :D
-
Heb je dan geen mail gehad van iemand die jou tegen verzendkosten een boek heeft aangeboden?
- Leo
- Site Admin
Ik denk dat >99% van de leden het met minder moet doen...Willem schreef:al het juiste gereedschap, een sleutelruimte, het werkboek en 25 jaar ervaring

Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
-
Nee, heb geen mail met een dergelijk aanbod gehad. Zou wel een Duits boek kunnen kopen, waar weet ik niet, maar Duits heeft niet mijn voorkeur en ik had al wat anders geregeld. Degene die mij kon helpen is, of was, op vakantie en als die terug is kan ik het zo waarschijnlijk regelen. Tot die tijd is het even behelpen zonder. Ik maak me d'r verder niet al te druk om, wat ik zei 't moet maar even zo. Owh, en achteraf krijg je het end van 't paard en daar zit ik niet op te wachten
"Ik denk dat >99% van de leden het met minder moet doen...
" En zo ook deze jongen, heb geen van deze dingen :P

"Ik denk dat >99% van de leden het met minder moet doen...

-
Zou wel een Duits boek kunnen kopen, waar weet ik niet
Sorry hoor, maar ik heb jpou wel het ISBN nummer gegeven op deze site, je kunt het dan overal bestellen
Sorry hoor, maar ik heb jpou wel het ISBN nummer gegeven op deze site, je kunt het dan overal bestellen
-
Mmm.... :|
Aaah, het was een strikvraag :shock:
Zoals ik al zei heeft Duit m'n voorkeur niet. Bovendien was dat geen mail waarin mij werd aangeboden het voor bezorgkosten op te sturen, maar goed..
Zoals ik ook al zei had ik al wat met iemand (van deze site) geregeld. Deze was echter nog op vakantie dus moest het maar even zonder.
Aaah, het was een strikvraag :shock:

Zoals ik al zei heeft Duit m'n voorkeur niet. Bovendien was dat geen mail waarin mij werd aangeboden het voor bezorgkosten op te sturen, maar goed..
Zoals ik ook al zei had ik al wat met iemand (van deze site) geregeld. Deze was echter nog op vakantie dus moest het maar even zonder.