Tip: electronisch kluisje

(Wat de Duitsers "Ausbau" noemen)
Plaats reactie
Sylvia
Contacteer:

Tip: electronisch kluisje

Bericht door Sylvia »

Nog een paar dagen in de aanbieding (tot 11 december) bij de firma Van Cranenbroek: electronisch kluisje voor € 16,95! Ideaal voor paspoorten, geld etc. Zie ook http://www.cranenbroek.nl voor alle vestigingen in het zuiden van het land. Wij hebben er ook nog een aantal drukbestendige PVC koppelingen gekocht (puntstuk 32 mm > 4/4" en zo) die we in België niet konden vinden. Gaan we gebruiken bij het aanleggen van de vuilwatertank.

groetjes, Sylvia
groetjes, Sylvia
winand

Bericht door winand »

*Elektronisch* klusje?
Zal toch niet op 220V werken hoop ik?
Daar sta je dan in de bushbush met je zonnepaneel, krijg je je kluis niet open :D

(noot: ik heb je advertentie niet kunnen zien)
:: Mercedes L508DG 1981 :: MB busjes T-shirts & truien webshop
Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Admin »

Eigenlijk wilden we een kluis op krachtstroom, met een hele wand met safeloketten, maar uiteindelijk hebben we er toch maar eentje op twee AA-batterijtjes aangeschaft. En als die na twee jaar zwak worden, krijg je een piepje. En als je dat drie maanden genegeerd hebt, is er nog een sleuteltje om de deur toch open te maken (de batterijen zitten aan de binnenkant van de deur).
Het bijzondere van het bedrijf dat Sylvia vermeldde, is dat het kluisje daar ongeveer de helft kostte (onder de € 20) van wat je elders voor een identiek exemplaar kwijt bent.

Nog een tip: berg de sleutel op ìn het kluisje. Dan heb je 'm bij de hand als de batterij leeg is :roll:
winand

Bericht door winand »

Kwam bij de Gamma toevallig kluisjes tegen, of eigenlijk meer metalen geldkistjes, speciaal om een laptop in op te bergen.
Kost een paar tientjes dacht ik.
Dit is de eerste keer dat ik een kluisje zie die groot genoeg is voor een laptop.
Leek me wellicht een handige tip voor mensen die hun laptop meenemen.
:: Mercedes L508DG 1981 :: MB busjes T-shirts & truien webshop
melhof

Bericht door melhof »

Zou toch willen gaan voor een iets volwaardigere kluis.

Een waar een laptop in kan inderdaad, maar vooral diefstal en brandveilig.

Dus toch al gouw 45x45x25 (lbh) met een cijferslot.
Weegt rond de 40kg maar wel een heel wat veiliger gevoel als je daar alle waarde papieren, laptop, camera, sleutels en dagopbrengst van een winkeltje in kan doen.
Ergens onder een stoel of bank inbouwen in een houten kist die er gewoon als dichtgeschroefde bak uitziet. Zodat het niet opvalt en je alleen met een truucje de kluis te zien krijgt.
Oja, wel goed aan het frame vastlassen. Alleen al omdat je hem anders in je nek krijgt.
Plaats reactie