Tsja, ook hier weer een hoop meningsverschillen....
Ik was er in ieder geval zelf, geeft toch het idee nog steeds geen Couch Potato te zijn
Langs de kant staan en misprijzend het vingertje wijzen, ach, dat rijdt allemaal in gestroomlijnde anonieme eenvormige blikken op wielen en lijdt idem levens. Niet mijn type volk....
Dan dat stel Dubbelluchters, de "Feest mee" bus, de beste man wist van niets maar veroorzaakte complete paniek in het ME kippenhok toen hij ineens door de microfoon riep: waarom wachten op die burgemeester, we weten de weg toch? WE GAAN LOPEN! Tot grote vreugde, in ieder geval van ondergetekende, was er natuurlijk direct de motorclub met stoere mannen die direct begon te marcheren, hele veld erachteraan
Ennuh, die regeling was wel degelijk voor mij bedoeld hoor, net als de 60 dagen kaart daarvoor! Die ik ook veelvuldig heb gebruikt.
Ik heb trouwens nergens last van, busje is 43, maar genoeg is genoeg met dat stel criminelen dat zich overheid noemt! En solidariteit met mensen die een droom/visie/smaak/fijne hobby/gave bakken hebben, is wat mij betreft goed bestede tijd! (de A12 dichtzetten ook, best leuk, ging gewoon vanzelf....)
Oldtimers staan kennelijk gelijk aan: enge mensen, noodverordening, ME, omsingeling, afzettingen, gevaar, arrestatie, wegversperringen (vergeet ik nog wat?)
Maar de gehele landelijke pers was aanwezig, van alle grote zenders tot vele lokale. Dus sympathie is er heus wel!
Hoezo overlast weergave? Ik heb uitstekende items op TV gezien.