Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft.

(voorheen bekend als Wegenbelasting)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rienold
Berichten: 73
Lid geworden op: 01 okt 2010, 21:54

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door rienold »

De oldtimerregeling is er nu en ik denk niet dat daar nog iets aan verandert.

Mijn 508 is een vrachtauto en valt gelukkig in de overgangsregeling. Helaas mag je er dan aansluitend 3 maanden niet in rijden, wat het voertuig natuurlijk niet ten goede komt. Maar pekel is ook niet zo goed....

Mijn oude Ford Transit, die nu nog geregistreerd staat op LPG, valt dus niet in de overgangsregeling. Heb de installatie echter al uitgebouwd, maar omdat het bij de RDW zo druk is, (hoe komt dat :crazy: ) kan ik pas na het nieuwe jaar bij de RDW terecht voor de daarbij behorende keuring. Nu mijn vraag: voldoet mijn Transit dan alsnog aan de voorwaarden van de overgangsregeling, of is de peildatum hiervoor 1 jan 2014. Gezien de bedenktijd van 2 maanden hoop ik ..... op enige clementie van de zijde van de belastingdienst.... als de peildatum op 1 jan ligt.
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door De Rooie Reus »

Hanomaad schreef:http://www.blikopnieuws.nl/bericht/2082 ... de-benzine

Ik krijg net 'n e-mail van Dubbellucht binnen met daarin MRB informatie. Ik lees daarin:

"Schorsen [...] ook mag je met een geschorste auto niet in het buitenland rijden".

Ik lees ook dat stallen in het buitenland niet toegestaan is. Ik vind dit een beetje vreemd. Iemand hier ervaring mee?

Voor wat betreft het stallen weet ik het niet, de belastingdienst wil nog wel eens controleren waar het voertig staat.
Rijden in het buitenland kan natuurlijk altijd. Artikel 68 van de Wegenverkeerswet zegt dat de schorsing eindigt zodra er weer gebruik wordt gemaakt van de openbare weg. Ook als je in Spanje van de weg gebruik maakt moet je Nederlandse mrb betalen als je een Nederlands kenteken hebt. Ik weet alleen niet of daar op gelet wordt door de sterke arm daar. Daarnaast staat het op je kentekenbewijs dat het voertuig geschorst is maar ik weet niet hoe zwaar ze daar in het buitenland aan tillen.

Groet van,
Martin
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
Gebruikersavatar
Arno Z
Berichten: 523
Lid geworden op: 11 mei 2011, 15:01
Locatie: Ouderkerk a/d Amstel
Contacteer:

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door Arno Z »

Zodra je weer aanmeld in 2014 krijg je de kentekencard. Naar ik begrijp wordt die bij schorsen en aanmelden niet (meer) vervangen. Laat ze in het buitenland dan de status dan maar eens uitlezen.

Ik vraag me alleen af hoe het gaat in als je een ongeval hebt, of een bekeuring (die via het CJIB loopt).

Arno
Gebruikersavatar
vanhooltje
Berichten: 1188
Lid geworden op: 27 nov 2008, 23:57
Locatie: Vrouwenparochie

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door vanhooltje »

Rooie reus@

Het regeltje zodra met het voertuig gebruik van de weg wordt gemaakt." is verwarrend ja.

Hiermee word bedoelt dat zodra het voertuig gebruik van de openbare weg gebruikt maakt, deze aan de wettelijke eisen moet voldoen, namelijk mrb belasting plichtig is en ontschorst moet zijn.

En niet automatisch gerechtelijk ontschorst IS, hier in zit het verwarrend punt.

Arno Z@

http://www.taxence.nl/fiscaal-nieuws/ni ... 7178.lynkx

In bijna alle verzekeringsvoorwaarden staat vermeld dat het voertuig aan de wettelijke eisen en wetgeving moet voldoen. U moet dus zelfs achter een gesloten hek staan en uw oprit is een publiekelijke toegankelijke plaats als het niet kunt afsluiten.
Als je daar dus niet aan voldoet bestaat de mogelijkheid dat een verzekering dat als uitsluitings grond tegen u gaat gebruiken. Kijk dat een tegenpartij zijn schade vergoed krijgt is zeer waarschijnlijk. Maar uw eigen schade vergoed krijgen terwijl u niet aan de wettelijke voorschriften heeft voldaan is nog zeer de vraag. Ik zou het voertuig ten alles tijden verzekerd houden. Verder zitten de vakmensen met hun verzekeringen zeker mee te lezen dus mogelijk kan daar een uitspraak vandaan komen... NKC CCN zegt u het maar

Unive voorwaarden

Artikel 2 Wanneer is schade niet verzekerd?
Schade is niet verzekerd als:

•uw auto niet aan de wet voldoet
• uw auto samen met de aanhanger niet aan de wet voldoet
• u met uw auto aan activiteiten meedoet waarbij snelheid belangrijk is. Zoals een race. U bent dan voor
de hele activiteit niet verzekerd.
Als snelheid niet belangrijk is mag u wel meedoen aan:
- toertochten
- puzzelritten
- rijvaardigheidstrainingen
• de bestuurder niet had mogen rijden.
Bijvoorbeeld omdat hij:
- zijn rijbewijs heeft moeten inleveren

Hieruit blijkt dat als uw voertuig niet aan de wet voldoet en u rijdt er mee op de openbare weg en uw voertuig is geschorst dat u een probleem kan hebben omdat de verzekering zich op deze clausule beroept.

Nog zo een mooi klein zinnetje waar een verzekering mee uit de voeten kan..

Centraal beheer.

Verhuur, vervoer tegen betaling en ander gebruik van de auto
Niet verzekerd is schade die is veroorzaakt terwijl de auto werd gebruikt
- voor lesdoeleinden,
- voor koerierswerkzaamheden,
- voor verhuur (waaronder leasing),
- voor vervoer van personen tegen betaling.
Hieronder wordt niet verstaan het meerijden van personen die bijdragen in de
kosten van het vervoer tijdens het woon-werkverkeer (carpooling) en privé-vervoer
tegen een tegemoetkoming in de kosten.
- voor doeleinden die niet door de wet zijn toegestaan.

het gaat om de kleine lettertjes toch......

Natuurlijk moet een verzekering beslissen of ze hiervan gebruik maken en kunt u daar misschien niet me te maken krijgen. Houdt u ook rekening met het feit dat u een politieaangifte moet tonen bij een schade oftewel een aanrijding staat. Dan zou u ook moeten vermelden dat uw voertuig geschorst is en dat komt dan weer in het verbaal te staan waarbij u ook een boete krijgt voor uw overtreding.

Aanvullend al de vragen over overgewicht zijn hierbij ook beantwoord. Immers uw voertuig voldoet niet aan de wettelijke eisen zo mogelijk ook niet u rijbevoegdheid als u niet in het bezit bent van een geldig rijbewijs behorende bij het gewicht van het voertuig. Het staat gewoon in uw polissen. Nee ze zijn niet allemaal hetzelfde natuurlijk.

Nou genoeg bij elkaar gezocht ik zou zeggen neem uw besluiten in wijsheid


Conclusie:
Het rijden met een geschorst voertuig houd in dat:

A: je rijd met een ONGELDIG kenteken.
B: Je verzekering niet gaat uitbetalen bij schade, omdat je niet aan de wettelijke eisen voldoet (zie punt A)
C: Bij ongeval een proces verbaal word opgesteld door de plaatselijke politie, dat weer terecht komt bij verzekering en justitie hier waardoor de belasting
je een boete oplegt http://www.taxence.nl/fiscaal-nieuws/ni ... 7178.lynkx
D: Bij een dodelijk ongeval ben je helemaal sjaak, dat heet dood door schuld en is een misdrijf, en je mag voor alle kosten opdraaien.

Dus aan ieder zijn keus te maken dit wel of niet te doen.
Groet, Peter

Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek

http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT

Ook op Afbeelding
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door DVIII »

ik denk dat voor een WA verzekering , dus een dekking voor schade aan anderen er geen beperkingen gelden zoals de verzekering in de kleine lettertjes aanhaalt . dus als je geschorst bent ben je alsnog verzekerd , zelfs als je casco meeverzekerd hebt . de dreigtoon die vanuit het idee als je een dodelijk ongeluk veroorzaakt , moet je alles zelf betalen is natuurlijk een farce , je kan op zijn hoogst voor smartegeld persoonlijk aangesproken worden. en ja dat kan behoorlijk veel zijn als je bijvoorbeeld een aankomende arts of advocaat platrijdt ! , ertegenover staat dat als je een werkloze platrijdt je de familie een keer meeneemt naar de macdonalds om er vanaf te zijn !
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door Admin »

LOL
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door De Rooie Reus »

DVIII schreef:ertegenover staat dat als je een werkloze platrijdt je de familie een keer meeneemt naar de macdonalds om er vanaf te zijn !
Ik zou 'm lynchen!
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
Gebruikersavatar
vanhooltje
Berichten: 1188
Lid geworden op: 27 nov 2008, 23:57
Locatie: Vrouwenparochie

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door vanhooltje »

Dave,

Ik denk dat je een denk fout maakt, de schade die zij betalen aan de tegenpartij komen ze echt bij jouw halen. Daar je wettelijk in overtreding bent.
Groet, Peter

Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek

http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT

Ook op Afbeelding
Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 2756
Lid geworden op: 17 okt 2005, 12:27
Locatie: Hengelo ov

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door Anton »

Hoi,

Rechtszaak
Van velen van u krijgen wij de vraag op hoeveel donateurs wij zitten voor de rechtszaak. Op dit moment zitten wij pas op de helft van het benodigde aantal toezeggingen. Daarom roepen wij iedereen nogmaals vriendelijk doch dringend op om onze rechtszaak tegen de Staat te steunen, dat kan door de - digitale - machtiging in te vullen op www.vrijstellingoldtimer.nl!

Machtiging op papier
Een aantal van u gaf aan bij voorkeur een machtiging op papier af te geven. Daarvoor hebben wij een PDF gemaakt, die u op uw computer kunt invullen, ondertekent en naar ons toestuurt per e-mail, fax of post. U treft deze machtiging als bijlagen aan.

King Cruise
Afgelopen zondag organiseerde Maria Pels een speciale editie van de King Cruise en dat hebben wij geweten! Naar schatting waren vele honderden oldtimers daarbij aanwezig. Voor een kleine sfeerimpressie verwijs ik u graag door naar de volgende video van afgelopen zondag 22 december. Verder vond ik het bijzonder leuk zoveel van u persoonlijk te spreken! Deze persoonlijke verhalen motiveren mij weer extra om de overheid hard aan te pakken voor hun ondoordachte maatregel voor oldtimers.

Telegraaf Autovisie
Ook Autovisie was afgelopen zondag aanwezig op de befaamde King Cruise. Ze proefden de sfeer en namen enkele interviews af. Waaronder met enkele (team)leden van VrijstellingOldtimer.nl. Ondanks de gezellige sfeer was zondag 22 december ook een memorabel moment voor enkele, het was de laatste meeting en ze namen afscheid van hun oldtimer... Bekijk hier het videofragment terug.

Maria Pels
U hebt veel berichten van mij langs zien komen, maar het team van VrijstellingOldtimer bestaat uit een aantal zeer gedreven vrijwilligers, die ik de komende nieuwsbrieven persoonlijk wil bedanken.

Maria Pels heeft met haar enorme liefde voor klassieke (Amerikaanse) auto's en haar tomeloze energie het team, en in het bijzonder mij, enorm gesteund. Het was o.a. Maria die op Facebook een grote groep liefhebbers wist te mobiliseren om onze actie een vliegende start te geven. Afgelopen zondag wist zij weer een feest te maken van de King Cruise. Mocht u iemand nodig hebben om uw event tot in de puntjes goed georganiseerd hebben, schakel dan Maria in: http://www.wolk9.com/

Namens het gehele team van VrijstellingOldtimer wensen wij u fijne feestdagen toe!

Met vriendelijke groet,


Wouter van Embden,
Namens Team VrijstellingOldtimer
Doneer


Groet Anton
Kwestie van gas geven......


Afbeelding
Gebruikersavatar
Hanomaad
Berichten: 823
Lid geworden op: 08 mei 2011, 11:07
Locatie: Amsterdam

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door Hanomaad »

Ik heb een toezegging gedaan aan Vrijstellingoldtimer. Gokje waard m.i.
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door De Rooie Reus »

Statistisch gezien heb je een hogere kans op de hoofdprijs dan als je meedoet met de Staatsloterij. :up:
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
Gino
Berichten: 237
Lid geworden op: 30 mar 2010, 23:27
Locatie: Valkenswaard

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door Gino »

De camper maar geschorst. Ik kan het nog wel een paar dagen uitstellen, maar het moest er toch van komen.

Voor de mensen die nog even willen wachten met schorsen:

In verband met de introductie van het kentekenbewijs op creditcardformaat (kentekencard) zijn de digitale diensten van de RDW rond de jaarwisseling niet beschikbaar.

Alle digitale diensten voor particuliere klanten zijn in ieder geval niet beschikbaar van dinsdag 31 december 2013 17.00 uur tot woensdag 1 januari 08.00 uur.

De RDW verwacht op 1 januari 2014 08:00 alle particuliere diensten weer te kunnen verlenen. Mocht dit niet het geval zijn, dan wordt dit op de pagina ‘Onderhoud en storingen’ bekend gemaakt.

De Klantenservice van de RDW en de keuringsstations zijn op 31 december geopend tot 16.00 uur
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
Gebruikersavatar
Hanomaad
Berichten: 823
Lid geworden op: 08 mei 2011, 11:07
Locatie: Amsterdam

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door Hanomaad »

Mijn Hanomag is van 19-03-1974. Dan zou 'ie dus 1 kwartaal in de belasting vallen voordat 'ie 40 is.

Is het de bedoeling dat ik hier een brief van heb gekregen? Ik heb nog niets gezien namelijk en vraag me af of schorsen nou nodig is of niet om een aanslag voor dat ene kwartaal te krijgen.

Belastingtelefoon net geprobeerd en is gesloten, al zie ik dat niet op de website staan.

"BelastingTelefoon Auto

0800 - 0749 (gratis). Voor vragen over de auto en belastingen.
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur."
Vinz
Berichten: 399
Lid geworden op: 03 aug 2009, 18:45
Locatie: Home is where you park

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door Vinz »

Zou niet iedereen een acceptgiro moeten krijgen?? Niemand gaat uit zich zelf betalen toch :lol:

Zijn er trouwens mensen die lekker door gaan rijden na 30 december aangezien de overheid toch best wel langzaam is met alles organiseren? Ik heb geen acceptgiro gekregen en me oudjes ook niet dus dan mag je gewoon rijden toch?
Mercedes 813
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door De Rooie Reus »

Ik kan me voorstellen dat als je nu al met een machtiging betaalt, de volgende keer het deel voor de camper/vrachtwagen/autobus/personenwagen er gewoon tegelijkertijd mee wordt afgeschreven.
Als je altijd al met acceptgiro's betaalt zul je van het voertuig waarschijnlijk ook een giro krijgen. Omdat er volgens Frans W. waarschijnlijk ruim 200.000 in de mrb vallen lijkt het me stug dat dit allemaal op tijd geregeld is.

Groet van,
Martin
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
Gebruikersavatar
Hanomaad
Berichten: 823
Lid geworden op: 08 mei 2011, 11:07
Locatie: Amsterdam

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door Hanomaad »

Ik heb nog nooit MRB betaald voor deze bus, dus geen idee hoe het hoort te werken.

@Vinz: dat je nu geen brief/acceptgiro hebt gekregen wil niet zeggen dat je dat niet met terugwerkende kracht kunt krijgen. De roofridders van de BD kunnen binnen een bepaalde termijn achteraf altijd menen dat ze nog wat van je krijgen.

Dus dan ga ik maandag maar schorsen denk ik. Ik dacht misschien dat ik er nog net buiten val omdat mijn bus volgend jaar 40 is, maar dat zal wel niet.
Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 390
Lid geworden op: 10 mei 2006, 12:43
Locatie: Scharwoude

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door Rene »

Ik heb hem dan ook maar geschorst, toch raar na al die jaren geen belasting betaald te hebben. :WTF:

Gr Rene
Rij nooit harder dan dat je beschermengel kan vlieggen!!
Vinz
Berichten: 399
Lid geworden op: 03 aug 2009, 18:45
Locatie: Home is where you park

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door Vinz »

Ik blijf denk ik lekker door tuffen.. me ouders die hebben hun auto 27 jaar geleden nieuw gekocht en tuffen er nog steeds mee, het is hun dagelijkse auto en toevallig was die belasting vrij haha! En hun hebben gewoon niks anders dan dit en die moeten toch rijden!

In de brief aan me ouders staat ook dat de acceptgiro ergeeeeens in 2014 komt en dan moet betalen, dan neem ik aan dat je gewoon kan rijden tot dat je hem binnen krijgt en NIET betaald en dan moet stoppen of betalen.
Mercedes 813
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
Locatie: Het mooie West Friesland
Contacteer:

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

Hier zijn de brieven voor de Kawasaki en BMW inmiddels ook binnen. De Kawa ga ik van het weekend schorsen, de BMW is van mei 1974, dus dat geloof ik wel. Hoe en wat zie ik ook wel, het is nu toch geen weer om lekker een rondje te toeren!
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door GerardM »

Ik lees nogal wat schorsers - heeft hier al eens iemand aan gerekend ? En is het zinnig voor de gemiddelde kampeerbusser ?
Even een rekenvoorbeeldje. Je schorst de bus nu, kosten €24,-. Dan wil je in voorjaar en zomer je bus gebruiken waar die voor bedoeld is, schorsing opheffen is gratis, en ga je gewoon mrb betalen volgens gewicht, brandstof en tijdvak. Die voorjaarsperiode en zomer zijn makkelijk meer dan drie maanden. En dan in het najaar schors je weer tot het volgende voorjaar en omdat het binnen 1 jaar is na de eerste schorsing is het tarief dan €120,-. Dat zijn samen al €144,- aan schorsingskosten. Weegt dat wel op tegen het betalen van het kwarttarief als je niet zou schorsen ?

Of mis ik hier iets ?

Groet,

Gerard
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mercedes-Benz 508D NL Ex-Ambu 1987 +++ Mercedes-Benz 280TE 1981 +++ Qualität ist kein Zufall +++
Gebruikersavatar
Hanomaad
Berichten: 823
Lid geworden op: 08 mei 2011, 11:07
Locatie: Amsterdam

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door Hanomaad »

In het geval van mijn Hanomag, ja. De MRB is voor mij €205 per kwartaal.

Die €120 "boete" kosten gelden overigens niet voor auto's ouder dan 15 jaar:

"Schorst u een voertuig tot 15 jaar oud, binnen 1 jaar na het begin van de vorige schorsing, dan betaalt u de hoogste kosten (schorsen binnen een jaar na ingangsdatum laatste schorsing). Het hoge tarief geldt niet voor brom- en snorfietsen.

Schorsen (laag tarief) € 24,00
Schorsen (normaal tarief) € 73,00
Schorsen binnen een jaar na ingangsdatum laatste schorsing € 120,00
Schorsen brom- of snorfiets € 11,00"

http://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/V ... nline.aspx

Maar daar zal wel snel verandering in komen als nu veel mensen met auto's ouder dan 15 jaar regelmatiger gaan schorsen en ont-schorsen. Voorspelbaarder kunnen we het niet maken.
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door GerardM »

aha, die 120 euri had ik overheen gelezen. Toch blijft het een sommetje. Ik schors niet want ik wil tenminste 1 keer per maand met mijn bus rijden als preventief onderhoud :-).

Groet,

Gerard
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mercedes-Benz 508D NL Ex-Ambu 1987 +++ Mercedes-Benz 280TE 1981 +++ Qualität ist kein Zufall +++
Pace Arrow
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 aug 2013, 16:50
Locatie: 'S-Hertogenbosch

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door Pace Arrow »

Ik heb inmiddels een brief van de MRB binnen.

Onder voorbehoud van goedkeuring door de Eerste Kamer..........bla bla bla.

Wij komen in aanmerking voor de overgangsregeling en gaan dus max. Euro 120,-- betalen.
Voorwaarden dat er in januari, februari en december geen gebruik van de weg mag worden gemaakt.

En meteen even het dreigementje erachteraan, dat als we niet tijdig betalen we het volledige tarief moeten gaan betalen.

Nu heb ik snel even uitgerekend dat wij door dit "financiële voordeel" om in de overgangsregeling te vallen 1600 km kunnen rijden op benzine met onze slurper.

Ik was even bang dat wij het kwart tarief moesten gaan betalen zou zo'n kleine Euro 1000,00 zijn geweest.

Dus ja, komen we er nog enigszins goed vanaf.
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door Admin »

Jij blij dat er geen LPG in zit!

Januari en februari 2014 mag nog wel, de beperking geldt vanaf december 2014. Je kunt dus nog met z'n allen naar de wintersport ;-)
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Pace Arrow
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 aug 2013, 16:50
Locatie: 'S-Hertogenbosch

Re: Oldtimerregeling in 2014 afgeschaft?

Bericht door Pace Arrow »

ieder nadeel heeft ook een voordeel, had toch liever geen MRB en wel LPG!! :down:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten