Inmiddels weer een beetje verder gegaan... van dit weer afgelopen zaterdag:

naar de ruim 25°C van vandaag was nogal een shock... :P
Als eerste nog de niveaumeters afgesteld zodat de tanks er weer onder konden. De meetpennen moet je inkorten zodat ze ongeveer 2cm boven de tankbodem zitten en dan kun je die lengte instellen aan de bovenkant van de sonde. De stappen lopen echter per 8cm en is dus niet erg nauwkeurig, hier was ik op het Sprinter forum al voor gewaarschuwd.
Dus de meter even provisorisch aangesloten en de tank vol laten lopen. De schoonwatertank was eigenlijk al goed, en omdat toevallig de aftapkraan van de schoonwatertank dezelfde maat had als de vulopening van de vuiltwatertank kon ik die ook gelijk vullen. De vuilwatertank moest wel een beetje afgesteld worden.

Beide instellers nog verzegeld met een kledder butylkit (stond ook in de handleiding) en de schoonwatertank aangesloten en weer gemonteerd. De vuilwatertank kan ik prima van alle kanten bij en die er dus ook gelijk weer onder gezet.
Daarna zondag naar het oosten van het land bij vrienden geweest (400km retourreisje) en dinsdagmorgen vroeg zonder problemen door de APK. Was 't sleutelwerk van vorig jaar niet voor niets! :)
Daarna zagen, zagen, zagen, vijlen, schuren, etc....

En tot nog extra steun voor bedden en achterschot:

En de doorvoeren overgenomen en gepast:

Nu nog schroeven halen zodat de vloerplaten erin kunnen, en nog de scharnieren infrezen.
Groeten,
Jeroen