zitplaats voor de kids

(Wat de Duitsers "Ausbau" noemen)
Plaats reactie
Unknown User

zitplaats voor de kids

Bericht door Unknown User »

Wij zijn druk met de planning voor de inrichting van onze ex ambu 508. Nou wilden we achterin het zitgedeelte maken, dat kan worden omgebouwd tot 2 persoonsbed. Op dat zitgedeelte zouden de kids (nu nog 1 en 3 jaar) moeten zitten tijdens de reis. Dat lijkt me zover van ons vandaan, is dat wel handig? Heeft iemand hier ervaring mee??

gr. Karina :lol:
Saskia

kids

Bericht door Saskia »

Nee, wij hebben geen ervaring met kleintjes in de bus. Maar wel een handige indeling misschien voor jullie. Wij hebben in onze ex-ambu een (draaibaar) tweepersoons bijrijdersbankje. Daarachter is nog een tweepersoons bankje. Dus voorin vijf zitplaatsen incl. chauffeur.
Tussen de twee banken hebben wij een tafeltje. Ik kan me voorstellen dat je van zo'n zitgedeelte ook twee kinderbedden kan maken. En dat je dan zelf achterin slaapt.
Bij ons hangen we soms boven de voorstoelen een soort stretcher, voor onze grote dochter. (canvas rond twee stokken, steunend op vier punten)

Afbeelding
Afbeelding

groetjes van Saskia
Unknown User

kids

Bericht door Unknown User »

Hi Saskia,

Ik kan helaas je foto niet openen, ik neem aan dat het een foto is. Als het iets anders is kan ik het ook niet openen? Misschien kun je het beschrijven?

groetjes Karina
Saskia

plattegrond

Bericht door Saskia »

Hoi Karina,
Het plaatje is een plattegrond van onze bus. Ik zie hem zelf wèl. Wat gek zeg.
De beschrijving van wat er op staat, heb ik daar boven eigenlijk al gezet.
Zithoekje voor, stretcher voor in de cabine, groot bed achter. Bij jullie zou achter een zithoek denk ik ook handig zijn, anders moet je gelijk met de kinders naar bed.
Afbeelding

groetjes van Saskia
Sylvia
Contacteer:

Bericht door Sylvia »

Een foto van de bankjes en tafel van Saskia en Herman kun je vinden onder zelfbouw>stoffering> bankjes.

groetjes, Sylvia
groetjes, Sylvia
Plaats reactie