Pieper de piep
Pieper de piep
Voor het luttele bedrag van 1,99 eulo een piepend achteruitrijlampje.
Ouwe lampje eruit, nieuwe lampje erin en een oorverdovend gepiep als de voiture in z'n achteruit gezet wordt. Een ieder die zich op dat moment achter de bus bevindt schrikt zich het apelazurus als ie dat gepiep hoort.
Ik mag geen reclame maken maar deze gadgets zijn te bekomen bij de zaak waarvan de naam begint met een A en eindigt op CTION.
Met vriendelijke piep toine.
PIEPER DE PIEPER DE PIEPER DE PIEP.
Ouwe lampje eruit, nieuwe lampje erin en een oorverdovend gepiep als de voiture in z'n achteruit gezet wordt. Een ieder die zich op dat moment achter de bus bevindt schrikt zich het apelazurus als ie dat gepiep hoort.
Ik mag geen reclame maken maar deze gadgets zijn te bekomen bij de zaak waarvan de naam begint met een A en eindigt op CTION.
Met vriendelijke piep toine.
PIEPER DE PIEPER DE PIEPER DE PIEP.
Re: Pieper de piep
geen bericht
Laatst gewijzigd door Ben op 21 aug 2007, 07:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Ik zou eens kijken bij een "echte" vrachtwagenboer. B.v. bij jou in de buurt Dieselservice West. Of misschien kan Brezan er wel een voor je bestellen. Of misschien Keyzer in de Lekstraat.
Ik zou niet naar Halford's gaan. Ik werd voor volslagen gek verklaard toen ik vroeg of ze een lampje 24 V/21 W hadden voor het bij hen gekochte mistachterlicht :?
Piep ze,
Ernst
Ik zou niet naar Halford's gaan. Ik werd voor volslagen gek verklaard toen ik vroeg of ze een lampje 24 V/21 W hadden voor het bij hen gekochte mistachterlicht :?
Piep ze,
Ernst
- Stille Willy
- Contacteer:
Hoi Admin,
He ik kraak jou toch ook niet af als je dat wil doen doe het dan met een persoonlijk mailtje hou het hier netjes
Sorry hoor dat ik even de schoolmeester ben
Groetjes Stille Willy
He ik kraak jou toch ook niet af als je dat wil doen doe het dan met een persoonlijk mailtje hou het hier netjes
Sorry hoor dat ik even de schoolmeester ben
Groetjes Stille Willy
http://tramp.web-log.nl/stillewilly
Leef en laat leven dus geniet en laat genieten
O jee..Stille Willy schreef:He ik kraak jou toch ook niet af als je dat wil doen doe het dan met een persoonlijk mailtje hou het hier netjes
Dit gaat denk ik over mijn Halfords-mailtje en vast niet over wat Ernst schrijft, want daar lees ik geen afkraken in.
Sorry! Als ik wist dat iemand iets met de Halfords had, had ik me wel iets genuanceerder uitgedrukt.
Met vredelievende groet,
ZRS
- Stille Willy
- Contacteer:
Al goed Zeerover ik ben ook maar een mens en maak ook foutjes
http://tramp.web-log.nl/stillewilly
- janvds
piepertjes
op marktplaats gevonden:
3443654613 is de advententie nummer