voor de techneuten onder ons enkele foto's

Shitttt..GerardM schreef:...waarbij de top-10 van deelname is uitgesloten...
Da's óók niet eerlijk, een organisator van een prijsvraag mag zelf nooit meedoen toch?? :shock:GerardM schreef:Ik gok zelf dat het de scharnierpen van de geleidestang aan het pedaal is geweest die is afgebroken.
Jah, en een paar cilinders vervangen, lekkende slangetjes en meer van dat soort ongein...Berthil schreef:De mensen met een hydraulische koppeling hoeven eens per jaar alleen het vetdopje een kwartslag te draaien.
Owww? Dacht dat Sandra er óók 1 had, want ondanks het gebrul van haar kapotte uitlaat hoorde ik haar kreunen en steunen bij het overschakelen.. :twisted:Berthil schreef:Op het techniesch weekend hadden bijna alle bussen een hydraulische koppeling. Ik was de enige met een mechanische.
Inderdaad Jan, dit is het eindstation van je ándere linkerpedaal.. :Djanvds schreef:hey Leo,volgens mij gevonden nu![]()
Ik ben werkzaam in het laboratorium voor Constructies en Materialen aan de facultiet Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek van de TU Delft.Leo schreef:Wat doe jij voor een werk dat je de hele dag breukjes zit te bekijken??
Kan ik misschien nog iets van jou leren?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast