What Tool??
- L1
- Contacteer:
- GerardM
- Contacteer:
We dwalen af
Hmmm we dwalen af Ben, of mis ik het verband tussen een kettingzaag en het sleutelen aan een Düsseldorfer :? :?Ben schreef: Om bijvoorbeeld het neuswieltje van het zwaard van een kettingzaag in te vetten![]()
.
Zaag ze,
Gerard
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
mis ik het verband tussen een kettingzaag en het sleutelen aan een Düsseldorfer
Even beetje lateraal denken, Gerard! Waar moet je die Düsseldorfer anders parkeren als je er aan wilt gaan sleutelen? In het bos toch zeker!
En waarom mag er trouwens alleen aan Düdo's gesleuteld worden? Ook Vario's, O303's, 817's, 1117's, om maar wat te noemen, willen graag af en toe een aaitje!
Even beetje lateraal denken, Gerard! Waar moet je die Düsseldorfer anders parkeren als je er aan wilt gaan sleutelen? In het bos toch zeker!
En waarom mag er trouwens alleen aan Düdo's gesleuteld worden? Ook Vario's, O303's, 817's, 1117's, om maar wat te noemen, willen graag af en toe een aaitje!
- GerardM
- Contacteer:
Okee Ernst je hebt me overtuigd; ik zal wat meer 'out of the box' denken (weer een mooi woord voor de bullshit bingo).Admin schreef:Even beetje lateraal denken, Gerard! Waar moet je die Düsseldorfer anders parkeren als je er aan wilt gaan sleutelen? In het bos toch zeker!
Ik zal mijn kettingzaag meenemen naar het voorjaarsweekend :D .
Groet,
Gerard
- L1
- Contacteer:
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
- Anton
- L1
- Contacteer:
Bij ons in de werkplaats ook wel " luie vijl" genoemd.
Inderdaad voor het verwijderen van de braam (bes) van een geknipte plaat. Beter is de messen van de knipschaar te laten slijpen. Maar de inkoper is het daaar niet van overtuigd. :twisted:
Het meest voorkomend letsel in de werkplaats is je handen openhalen aan de bessen
Leen
Inderdaad voor het verwijderen van de braam (bes) van een geknipte plaat. Beter is de messen van de knipschaar te laten slijpen. Maar de inkoper is het daaar niet van overtuigd. :twisted:
Het meest voorkomend letsel in de werkplaats is je handen openhalen aan de bessen
Leen
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
-