Pagina 2 van 2
Geplaatst: 08 mar 2007, 21:59
door Leo
Maak die pennen maar eens goed schoon.
In het midden van het draagvlak zul je dan het gaatje tegenkomen.
En pers die pennen ff door voordat je het zooitje weer monteert, anders loop je de kans dat het verstopt zit.
Geplaatst: 08 mar 2007, 22:45
door Anton
Hoi,
Meten is weten, pak je schuifmaat en meet de dikte op een punt waarop niets gedraaid heeft en vergelijk dat met de rest.
Meet ook de diameter van die bussen en trek de diameters van elkaar af
Die vetkanaaltjes zullen wel vol met smeer zitten.
Vraag dan aan de MB boer wat de speling mag zijn.
Als het niet te gek is dan gewoon weer in elkaar zetten.
Meet ze!
Groet Anton
Geplaatst: 08 mar 2007, 22:45
door Anton
Hoi,
Meten is weten, pak je schuifmaat en meet de dikte op een punt waarop niets gedraaid heeft en vergelijk dat met de rest.
Meet ook de diameter van die bussen en trek de diameters van elkaar af
Die vetkanaaltjes zullen wel vol met smeer zitten.
Vraag dan aan de MB boer wat de speling mag zijn.
Als het niet te gek is dan gewoon weer in elkaar zetten.
Meet ze!
Groet Anton
Geplaatst: 08 mar 2007, 23:24
door A_A
Anton, er is geen verschil te zien waar wel of niet wat gedraaid heeft. dwz dat verschil is minimaal.
Maar ik zal het de dealer vragen.
Geplaatst: 09 mar 2007, 03:54
door Ben
geen bericht
Bladveren
Geplaatst: 10 mar 2007, 18:47
door Bert Steenhuis
Hallo Arjan,
Door dom gedoe van mijn kant je e-mail veel te laat gezien en vervolgen tot twee keer toe geen kans gezin een ant. te verzenden.
Ik zou als er weinig speling is, schoonmaken, nieuwe rubberringen, monteren met vet tussen de bussen en pennen, en dan goed vol spuiten met vet.
Hoe wil die keurmeester bij een dergelijke bus die met het volle gewicht op de vering leunt, vaststellen dat er (te veel) speling is.
Wat men niet ziet weet, niet kan weten, dat mag immers altijd.
Groeten Bert Steenhuis.