jammer dat de foto op het breukvlak niet helemaal scherp is, maar op het eerste gezicht zou ik zeggen dat er al een oude (ingesloten) breuk in zat.
Heb je misschien een scherpe foto van het breukvlak?
Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
berriaaf schreef:heb al enige foto,s genomen Leo maar krijg ze niet duide lijker maar mij persoonlijk lijkt het een nieuwe breuk
Hoi Bertus,
Maar wat is dat kleine donkere gedeelte (rondje) linksboven op die breuk dan?
En dat roestspoor (ovaaltje)?
Of zit dat er los op?
NB: Verder heb ik de ballen verstand van veren hoor Bertus, wat dat betreft kun je beter Cees geloven.
Ik heb alleen een beetje kijk op "normaal" staal omdat ik breuken erg veel tegenkom in m'n werk.
Met vriendelijke groet, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Inderdaad hebben we gelast maar we moesten toch ergens de massa kabel van het las apparaat aansluitenen hebben dat misschien achteraf verkeerd gedaan
Alleen als het daardoor komt dan is dat natuurlijk verschrikkelijk jammer
En kost het weer onnodig geld
Bertus
P,s : hier is het forum ook voor gemaakt denk ik dat mensen met je mee denken
Gisteren de set Bladveren gehaald ziet er puik uit
inmiddels even een paar plekjes roest verwijdert en geheel met Hamerrite geschildert ,en dinsdag plaatsen we de set onder de 814
En zullen dan tevens even een stuk gaan rijden zodat de 814 na een rust van twee maanden weer eindelijk eens even weer olie door de motor heeft lopen
Zo vandaag het andere bladveren set gemonteerd
Dat viel mij toch tegen maar dankzij het luchtgereedschap van de buren en een paar verlengstukken
Alles los gekregen en we hebben zo vier uur werk gehad, we hadden een paar goede krikken 10 tonners die konden het wel hebben
Maar het is klaar dus we kunnen weer rijden
Maar we hebben geen oude breuk op de oude veren kunnen vinden