Stuurbekrachtiging 508

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stille Willy
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 jan 2005, 16:19
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Stuurbekrachtiging 508

Bericht door Stille Willy »

Hoi mensen'

Is er soms iemand die nog een setje voor stuurbekrachtiging weet liggen of over heeft voor een 508 met een MB 314 van 1979
De vraag is natuurlijk ook of dat kan op mijn orgel maar ja daar ik tegen de 6 kruisjes loopt zou ik het wel leuk vinden wandt met in parkeeren moet ik aardig me uitgezakte spierballen gebruiken.
Hopelijk kan iemand me helpen

Groetjes Stille Willy
http://tramp.web-log.nl/stillewilly
Leef en laat leven dus geniet en laat genieten
ron(372)
Berichten: 136
Lid geworden op: 06 dec 2004, 20:51
Locatie: Drunen
Contacteer:

Re: Stuurbekrachtiging 508

Bericht door ron(372) »

Stille Willy schreef:Hoi mensen'

Is er soms iemand die nog een setje voor stuurbekrachtiging weet liggen of over heeft voor een 508 met een MB 314 van 1979
De vraag is natuurlijk ook of dat kan op mijn orgel maar ja daar ik tegen de 6 kruisjes loopt zou ik het wel leuk vinden wandt met in parkeeren moet ik aardig me uitgezakte spierballen gebruiken.
Hopelijk kan iemand me helpen

Groetjes Stille Willy
Hallo Willy,

Andere voorbandjes erop is ook een optie.
Ik heb op mijn 508 andere velgen met bredere banden gezet en dit scheelt een slok op een borrel. Velgen van de eco van gaan banden (michelin) 215 /r16 op. Rijdt als een andere bus.

Groeten Ron
Gebruikersavatar
Arnold Smeets
Berichten: 398
Lid geworden op: 24 dec 2004, 19:49
Locatie: Hoevelaken

Stuurbekrachtiging 508

Bericht door Arnold Smeets »

Voordat je Ron zijn tip opvolgt zou je kunnen proberen je voorbanden iets harder op te pompen. Kijk eerst even of ze dat mogen hebben!
Ik heb ieder voorjaar dit probleem bij het uit de stalling halen want dan staan de banden op de spanning die aangeraden wordt, rij dan rustig aan een kilometer of 6 naar huis, pomp ze een halve bar verder op en heb inderdaad een heel wat fijner rijdende camper!

Groet,


Arnold
Just become like a child that discovers the beauty of the world every moment again and again.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten