ook nieuw...

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
Detlev

ook nieuw...

Bericht door Detlev »

Hallo,

sinds enige tijd nu lid van dubbellucht en inmiddels al verschillende leden ontmoet, Gerrit bv. stond ik toevallig naast bij Bospop....
Deze bus heb ik nu ongeveer 1 jaar, we zijn net twee weken terug van de eerste grote reis, een rondje om Frankrijk.
Vorige bus was een 208 op gas en benzine, daarvoor een 406, en daar weer voor een Hanomag (F40? is al 25 jaar geleden...). Nu rijden we in een tot 508 omgebouwde 406 uit 1969.
Tsja, en nu die foto's.... hoop dat dat lukt! Foto's zijn van voor de koop, inmiddels is de bus alweer verbeterd en is dat steenbok verwijderd!

Groet, Detlev
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door Detlev op 28 okt 2006, 14:41, 4 keer totaal gewijzigd.
Mercedes 406 uit 1969
Unknown User

Bericht door Unknown User »

Leuk, ik heb ook een tot 508 verbouwde 406, maar dan uit '68.
Welkom bij de club :~)
A_A

Bericht door A_A »

Leuk man, wij hebben een 406 uit 1969 ook met een om314, dus ook een beetje 508 :-) of 408. Mooie bus!
Anton

Bericht door Anton »

Hoi,

Detlev en aanhang van harte welkom op dit forum
Ik hoop dat je veel lees en schrijfplezier mag hebben.

Groet Anton
Kwestie van gas geven......

Afbeelding
Detlev

Bericht door Detlev »

Leuk al die reacties zo snel....
Zie net dat de foto's op een site staan met vervelende reklame....had de link hier ergens uit het forum gehaald zonder verder te kijken wat het eigenlijk was.
Dat lezen lukt wel, heb al verschillende reparaties uitgevoerd met info uit het forum, bv de hele verwarming uitgebouwd en gerepareerd.
Sticker achter op de bus van dubbellucht werkt wel, kom uit Frankrijk en sta in ons dorp in de winkelstraat de eerste boodschappen te doen wordt ik meteen aangesproken door een dubbelluchter uit Friesland die in de bilt op bezoek was.

Afbeelding
Mercedes 406 uit 1969
Plaats reactie