even voorstellen

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
CF250

even voorstellen

Bericht door CF250 »

Mijn nickname is cf250, net als de bedford met Mercator opbouw uit 1976 waar we in rijden. Kwam een link naar dit forum onder de vermelding niet bang voor vieze handen tegen. Dat spreekt me wel aan. In onze bedford zit inmiddels een andere, nu opel 2.0S motor op LPG. De buiten en binnenkant opgeknapt, en begin dit jaar een nieuw dak geplaatst na lekkage(alurot in het dak).
Wat ik zelf kan probeer en doe ik ook zelf, het andere helaas soms uitbesteden. De motor vervangen heb ik bv laten doen.
Een 30 jaar gelden een korte tijd als ll automonteur gewerkt. En nooit verder gekomen :wink: . Volledig ander werk gaan doen, hulpverlening en Personeel en Organisatie.
Sleutel dus nu graag als hobby, en probeer de Bedford zo lang mogelijk aan de praat te houden. Dit jaar nog een 4500km gereden op onze vakantie naar Noorwegen.
Omdat de technische kennis en vaardigheden soms bij mij onder een dikke laag stof liggen zoek ik dus sites waar ik goede informatie en gegevens weg kan halen. En ook wil geven.
Johan
Bedford CF 250, met opbouw en opel motor.
joy

Bericht door joy »

welkom

klinkt leuk ,zon oude bedford :)
Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Admin »

Welkom, Johan!

Leuk, weer eens een andere bus. Ik heb bepaald nostalgische gevoelens bij het merk Bedford! Een van mijn eerste auto's was een CA (voormalig PTT-busje met schuifdeuren) en een paar jaar later reed ik als werkstudent met een TJ, zwaar overbeladen met Grolsch bier.

Ik hoop dat je bruikbare gegevens vindt op dit forum. Als je iets zoekt en niet kunt vinden, gewoon vragen, er lopen hier een heleboel ervaringsdeskundigen rond :lol:
Groeten,

Ernst / Admin

If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.

No man can deny, die Gedanken sind frei!
Plaats reactie