Ik was van plan om achter op mijn 508D ex ambu een trekhaak te maken en daarop een fietsendrager. Vervolgens wou ik dan alle lampjes in mijn fietsendrager op 24 V afstemmen. Ik moet dan alleen een 7 of 14 polige stekker monteren en de bedrading van de remlichten, r. aanwijzers en verlichting aftakken. Nu heb ik hier volgens mij ooit ergens gelezen dat al die draden ergens samenkomen in een kastje (of iets dergelijks). Klopt dat en zo ja waar zit het dan?
Bijvoorbaat dank voor de moeite , Bert _s
Bedrading voor fietsendrager
- Bert_s
- jooph
Re: Bedrading voor fietsendrager
Hallo Bert,
Er zit een kastje naast de reserveband.
Reserveband even weghalen en dan zit het kastje aan de linkerchassisbalk van achteren gezien.
Joop
Er zit een kastje naast de reserveband.
Reserveband even weghalen en dan zit het kastje aan de linkerchassisbalk van achteren gezien.
Joop
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Uhhh... bij onze Düsseldorfer zat dat kastje in de rechterchassisbalk, inderdaad ook ongeveer dwars van het reservewiel.
In uitvoeringen die van de fabriek uit zijn uitgerust met een trekhaak, zit in dat kastje ook een printplaatje met 12 V uitgangen. De wagen heeft dan twee contactdozen, één voor 12 V en één voor 24 V. (Als die niet ooit verwijderd zijn in de tussentijd...)
In uitvoeringen die van de fabriek uit zijn uitgerust met een trekhaak, zit in dat kastje ook een printplaatje met 12 V uitgangen. De wagen heeft dan twee contactdozen, één voor 12 V en één voor 24 V. (Als die niet ooit verwijderd zijn in de tussentijd...)
Groeten,
Ernst / Admin
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.
No man can deny, die Gedanken sind frei!
Ernst / Admin
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.
No man can deny, die Gedanken sind frei!
- Bert_s
Bedankt Joop/Ernst, liet mijn geheugen me toch niet in de steek. Ik kon het alleen niet meer vinden op het forum...
b
b