Ene Jan uit Coevorden heeft nogal wat dusseldorfers staan.
http://link.marktplaats.nl/191997335
Zie het tweede plaatje. Heeft iemand ervaringen met dit Jan bedrijf?
Tom
Marktplaats handelaar. Iemand ervaringen?
- Tom
-
Re: Marktplaats handelaar. Iemand ervaringen?
die Jan is al een paar jaar bezig te adverteren en als je weet en kent wat je zoekt is het denk ik geen verkeerde bron van spullen , tenminste als je de juiste prijs kan bedingen.
zoals alle handelaren roept ook deze meneer dat hij alles kent en heeft , maar daar moet je dan wel rekening mee houden dat het pure bluf kan zijn ( waarvan acte) als je eenmaal in Coevorden bent ga je niet met lege handen terug.
en daar moet je wel voor oppassen, dat je dan geen dubbele prijs prijs betaald of voor niets naar drenthe rijdt.
zoals alle handelaren roept ook deze meneer dat hij alles kent en heeft , maar daar moet je dan wel rekening mee houden dat het pure bluf kan zijn ( waarvan acte) als je eenmaal in Coevorden bent ga je niet met lege handen terug.
en daar moet je wel voor oppassen, dat je dan geen dubbele prijs prijs betaald of voor niets naar drenthe rijdt.
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
-
Re: Marktplaats handelaar. Iemand ervaringen?
jan is ok. Haalt de bussen meestal uit duitsland en sloopt ze hier (bijna alles is bij hem te koop, assen en motoren gaan vaak op export begreep ik). Hij is niet s'lands goedkoopste, maar ook niet de duurste hoor. Ik betaalde een jaar of 2 geleden 400 euri voor 6 17,5 inch banden waarvan 4 nog zgan waren. En toen ik er was nog een paar lampjes en knipperlichtglaasjes meegekregen 'voor de zekerheid'.
3e plaatje is deze bus volgens mij
3e plaatje is deze bus volgens mij