De vraag die bij mij opkomt; bestaat de ideale camper wel

Ik denk dat het geheel afhankelijk is van leeftijd, gezinssituatie en omstandigheden! dan laat ik de financieën nog even buiten beschouwing. Ik denk ook dat een kleine waarschuwing hier op zijn plek is: Bezint eer ge begint, het begint als een hobby en het eindigt als een ziekte bovendien als je eenmaal door het virus gegrepen bent is het eind nooit in zicht :? .
laat ik nou gek zijn op never ending stories

Voor mij is het begonnen toen ik een jaar of 8 was en een auto met een caravan zag, ik heb de hele weg van spanje terug naar holland alleen maar lopen zeiken dat ik ook zo een huis op wielen wilde hebben, mijn ouders werden er gek van

Een en ander is in de verdrukking geraakt maar op de leeftijd van 16 werd ik onbewust weer gegrepen. Ik kocht toen een gazelle bakfiets met een motori minarelli, ideaal voor het klusbedrijf die ik toen had. De zomer naderde het mavo diploma zat er aan te komen we hadden voldoende verdiend.... dus op vakantie! De bakfiets werd verbouwd, grotere eikenhouten bak erop met een ijzeren frame waarover een zeil gespannen kon worden.
Gaan met die banaan en... besmet met het virus!
Nu dan wat is dan op dit moment, ben inmiddels al een paar jaar onderweg, het ideale voertuig

Resumé, het is dus een 608 lang-hoog geworden, voor mij (op dit moment) het ideale voertuig