1e reden is de apk
2e reden ik wil direct de raamrubbers vervangen i.v.m. wat druppies laatste winter
3e reden ik wil de pomp iets verstellen, d.w.z. laten doen.
4e reden is handel (accessoires,zonnepanelen, etc... in een caravan afgeladen erachter

1. kan iemand mij vertellen of dat de rubbers voor de zijraampjes een dure grap is, de voorruit moet ik doen, dus dacht dan maar direct op zeker en ook de zijruitjes, dit wil ik de dealer gelijk laten doen met de apk.
2. gezien mijn 508 zoals vele andere een pluimpje er af en toe uitgooi wil ik laten doen wat ik hier op het forum heb gelezen, de pomp iets verdraaien (2 graden dacht ik te herinneren) en dan moet ie rookvrij zijn. Maar dit wordt het probleem, ik ben als de dood dat er een of andere bijgochem an m'n karretje ga zitten klungelen, dus ik wil bij deze vragen of er hier iemand is die dit echt goed kan en voor mij zou willen doen (natuurlijk tegen betaling). Waar je woont maakt me niet uit, ik wil gewoon op 100% zeker zijn dat er geen en of andere mong... aan m'n karretje zit.
Tevens zou ik graag met die persoon samen (zodat ik het de volgende keer hier zelf kan doen) een serieuze servicebeurt willen doen bij de 508.
Eind volgende week ben ik in Nederland. Kan iemand mij helpen, hoor ik het graag,
groeten,
Gerard