Ben bijna zeker dat ik die vorig jaar in de herfst ook zien staan heb, toen we met onze zwerfwagen op 't eiland Kythera rondtoerden. Als ik me goed herinner was dat op de baan van Potamos naar Livadi, en dan dichter bij eerstgenoemde - ook niet zo ver verwijderd van het op een zijweg gelegen fameuze restaurant Maria. Klopt dat?
De plaatsbepaling is vrij juist!!!!!!!!!!!!!!!!
We waren er deze zomer ruim een week met onze 508,....fantastisch eiland,moet je eigelijkniet over schrijven, blijft het hopelijk zomooi rustig als het is... 8) 8) :D
Heb even Google Earth opengedaan. N.36°17'01,4"/E.22°58'01" moet 'm zijn, zo denk ik.
En inderdaad: ssssssst... maar misschien gaan we volgende lente nog wel eens terug, als tussenaanleg tussen de zuidelijke Peloponessos (Githion of Neapoli) en Kreta. We dromen er zelfs van om in Antikythera van boord te gaan.
Ja, "dat klimaat" krijgt ondermeer gestalte doordat de plek in kwestie op een klein eilandje ligt. De erg zoute Oostelijke Middellandse Zee ligt maximaal 18 km verder; in NW richting slechts 4 km - en van daar komen de meeste winden!
inderdaad een mooie lijn, maar ik denk dat je die lijn weer opnieuw moet maken om hem weer ok te krijgen.
Misschien dat ik het kan, maar willen is een anderre kwestie.
grt peter
Groet, Peter
Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek