Na aanschaf in maart 2009, wist ik het al er zal het een en ander drastisch verbouwd moeten worden. Na de zomervakantie dan maar eerst er mee weg. Tja als zuinig huisvader wil je natuurlijk niet alles wegslopen, maar zo min mogelijk kosten maken met een maximum aan resultaat.
Voortschrijdend inzicht leert dat dat niet altijd opgaat, want na het slopen van de garage, bleek dat er niet danwel sterk onvoldoende isolatie was aangebracht. Hier en daar wat glaswol. Maar het ergste was de lekkage bij de beide schuiframen.
Dus hup niks zuinig en voorzichtig :twisted: terug naar de basis om de zaak gezond te maken, alles eruit.

ook de waterhuishouding moet eraan geloven, want de twee RVS tanks die rechts onder hangen, voor schoon water is toch niet helemaal ideaal.
Dus de achterste met een inhoud van 245 liter gaat een vuilwatertank worden voor de douche en het vermalerstoilet.

Dus nieuwe inlaten erop gelast 1 voor de douche en een voor het toilet. Waarom zul je zeggen, nou zo,n vermaler toilet spuit met behoorlijke kracht de zooi naar de afvoer en dan wil ik niet dat het via de douche omhoog komt. Misschien niet nodig maar ik vermoed anders het ergste.

Zo ook maar een forse afvoer eraan van 1 1/2 inch. Alleen nu zit ik te dubben, want er zitten twee antislingerschotten in de tank, maar met 3 kleine gaatjes ongeveer 2,5 cm in die schotten op de bodem. Dus is dat voldoende?

Wordt vervolgd.