Laat ik me ook maar even voorstellen

Tijdens onze afgelopen vakantie in kroatie met onze vouwwagen hebben we een aantal mooie oude campers gezien. En dat begon best te kriebelen. We waren al aan het sparen voor later een camper te kopen. Mede met alle berichten rond de afschaffing van fut en pre pensioen, hebben we de keuze genomen. Waarom nog sparen voor later. Later is allang begonnen (klein orkest). Op camperleven.nl hebben we de bovenstaande 'good old lady' ui 1972 gevonden. Na verschillende bezoeken was ik en dus ook de camper verkocht.
Echter een probleem: leeg gewicht 3720 kg, dus C rijbewijs halen.
Inmiddels heb ik de theorie examens techniek en administratie gehaald. nu nog verkeer en praktijk examen.
Onder tussen heb ik de elektrische installatie in het huishoud gedeelte vervangen. Nu ben ik bezig met de onderkant: rotte plekken bij werken en alles grondig in de waxoyl zetten, zodat ie nog jaren me kan.
Aankomende maanden ga ik de indeling nog iets veranderen en nieuwe bekleding op de kussens maken.
Motorisch doet ie het nog prima, geen pluimen uit de uitlaat, zo te zien weinig olie verbruik en hij start meteen. maar dat mag ook wel want op de teller (tachograaf) staat nog maar 153.000 km en deze is nog steeds verzegeld vanaf de laatste keuring en die is geweest in 1979.
Ik hoop er veel plezier van te hebben komend vakantie en weekendjes weg in Nederland.
De reisgenoten van deze camper zijn:
Berthil, Lucienne, Dens (9 jaar) en Dwin (8 jaar)