Hallo,
Het is lasting de vijfde versnelling vast te houden wanneer ik een bescheiden tegenwindje og hellingkje tegenkom. Wanneer je de bandencalculator erbij pakt is de wanghoogte vrij belangrijk. Aangezien er in loop der jaren natuurlijk een aantal keer andere banden op zijn gezet heb ik mijn vraagtekens bij de juistheid van de huidige set om de velg.
Ik heb er geen boekjes bij dus.... Wie rijdt er nog meer rond een mooie mitsu uit deze serie en kan me aan deze info helpen?
Met vriendeljke groet,
Andy
Ik zoek de originele bandenmaat voor mijn L300 2.3D (1987)
- Eddy Diesel300
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:58
- janvds
- Berichten: 269
- Lid geworden op: 29 okt 2005, 16:54
- Locatie: Amerongen
Re: Ik zoek de originele bandenmaat voor mijn L300 2.3D (198
ff googlen
Bandenmaat voor de L300 is 175r14 of 185r14
Bandenmaat voor de L300 is 175r14 of 185r14
jan vds
Hobby 600 1986
Hobby 600 1986
- Eddy Diesel300
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:58
Re: Ik zoek de originele bandenmaat voor mijn L300 2.3D (198
Ik ben eruit hoor, voor degenen die nog over mijn enorm moeilijke vraag aan het nadenken zijn alvorens de gouden tip te geven. Credits aan JANVDS Tja, het is dan ook geen mercedes...
Ik moet gewoon 175R14C hebben. Scheelt bijna 5cm op een complete omwenteling!!! 8ply is doorgaans gebruikelijk. gezien mijn lage gewicht zou ik ook met een lagere versie toe kunnen.
:mrgreen:
Mvg,
Andy
Ik moet gewoon 175R14C hebben. Scheelt bijna 5cm op een complete omwenteling!!! 8ply is doorgaans gebruikelijk. gezien mijn lage gewicht zou ik ook met een lagere versie toe kunnen.
:mrgreen:
Mvg,
Andy
- Eddy Diesel300
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:58
Re: Ik zoek de originele bandenmaat voor mijn L300 2.3D (198
175r14c nu rondom (op 4 bar gezet)
Resultaat: 90 met wind tegen en 110 wind mee (beide in de 5 op een vlakke weg)
Conclusie: lekker cruzen en veel minder ergenis. Waarschijnlijk ook een stuk gunstiger voor mijn brandstofverbruik.
Grt,
Andy :mrgreen:
Resultaat: 90 met wind tegen en 110 wind mee (beide in de 5 op een vlakke weg)
Conclusie: lekker cruzen en veel minder ergenis. Waarschijnlijk ook een stuk gunstiger voor mijn brandstofverbruik.
Grt,
Andy :mrgreen:
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten