Hallo forumleden

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
merallas

Hallo forumleden

Bericht door merallas »

Hallo forumleden,

Woon in omgeving van Delft en heb sinds 3 jaar een Rapido (7087) camper. Na 40 jaar tentkamperen vonden we dat wat meer luxe, vooral in het voor en naseizoen, toch wel prettig zou zijn. Hoewel de tent ook zijn charmes had, kan ik niet anders zeggen dat camperen ons prima bevalt. Heb het geluk dat de camper op eigen terrein kan staan en is daardoor ook een dankbaar knutselobject. Heb ook reeds meerdere malen ervaren dat mijn technische achtergrond goed van pas komt. Ook een nieuwe camper vertoont soms merkwaardige storingen. Hoewel ik vroeger wel krukassen vervangen heb, beperk ik mij nu tot wat meer oppervlakkige en simpele ingrepen. Voor eigen gebruik heb ik hier wat notities van gemaakt, maar is voor de geinteresseerde ook beschikbaar ( http://homepages.ipact.nl/~allersma/campermatters.htm ).
wimverlaat
Contacteer:

Re: Hallo forumleden

Bericht door wimverlaat »

Hallo Henderikus,

Van harte welkom op wat door vele leden, het forum van de zwarte handjes wordt genoemd.
Kijkend naar de link in je introductie bericht, kan ik nog aardig wat tips en trucs van je leren.
Het aantal "vindingen" is zo uitgebreid, dat ik nog niet alles heb kunnen bekijken, maar voor mij is het zeker de moeite waard om nog eens op je site terug te komen.
Je kan merken dat het Pinksterweekend is en mooi weer, want anders was je zeker al door diverse forumleden welkom geheten.
Ik keek zittend in onze camper op een camping in de Ardennen toevallig even op het forum en kwam je bericht tegen.
Zelf rij ik in een Mercedes 407D uit 1979, die is omgebouwd tot camper. Samen met mijn vrouw en onze 2 honden zijn we op het ogenblik op stap. Toch blijft het ook op vakantie leuk om even op het forum te kijken. Van alle fora die ik bezocht heb vind ik dit één van de gezelligste fora, waar je ook snel en adequaat antwoord krijg op je vragen.
Ik zou zeggen. Veel plezier op Campertechniek.eu
Met vriendelijke groet,
Wim van 't Verlaat
Het leven wordt vooruit geleefd en achteraf verklaard!
Website http://wim-vantverlaat.magix.net/website/
Plaats reactie