mb 808

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thorvald
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 dec 2004, 14:10
Locatie: Tilburg

mb 808

Bericht door Thorvald »

hoi allemaal,

via deze weg dan; ik ben al een aantal jaar lid van DL. ik heb een 508 dg die nu in de stalling staat tot hij belastingvrij is, het werd me te gek met die nieuwe wegenbelasting. Ik heb een 508 in de verkoop...

en ik ben bezig met een MB 808 die ook als plaatje bij mijn naam staat, als het goed is dan,....

dit was een slecht gebouwde camper die ik een maand geleden helemaal gesloopt heb tot chassis cabine, ik ga er nu iets leuks van bouwen en moet eigenlijk weer overnieuw beginnen qua kennis van deze auto. Op de motor na, is het erg verschillend met de 508.

om het wiel niet opnieuw uit te hoeven vinden zou ik graag in contact willen komen met andere 808 bezitters binnen de club, om hen iets vragen hoe zij bepaalde dingen met hun bus hebben opgelost...

dit zullen er niet al te veel zijn...

allee, ik hoor het wel, stuur me maar een mailtje ofzo..

groetjes Thorvald
Gebruikersavatar
L1
Berichten: 345
Lid geworden op: 04 dec 2004, 17:36
Locatie: Alblasserwaard
Contacteer:

Bericht door L1 »

Hoi Thorvald

Welkom op dit forum.

808 zeg je? Das 400 meer dan mijn 408 :P
Je zou kunnen informeren bij Ernst onze onvolprezen secretaris.
Misschien dat hijin de administratie kan zien wie er nog meer 808 rijden.


Leen
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

Waterpompen

Bericht door De Rooie Reus »

Hee Thorvald, hoe was je vakantie?

Je waterpomp draait prima in m'n bus (ik heb 'm toch maar vervangen), raak je de andere onderdelen nog een beetje kwijt?
En schiet je 808-project een beetje op?

Groeten van
Martin
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
Gebruikersavatar
Thorvald
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 dec 2004, 14:10
Locatie: Tilburg

Bericht door Thorvald »

vakantie was prima,

helaas heeft die twee wekjes uit de stalling mij wel een boel duiten aan de belasting gekost, ze zijn toch wel een beetje slim daar in apeldoorn aangezien ze me de wegenbelasting voor en achteraf opnieuw gaan berekenen.

ik heb het gehad, hij komt pas uit de stalling als ie echt oldtimer is.

ik hoop dat je ook een goede vakantie hebt gehad?

gr thorvald

p.s. met de onderdelen is het allemaal prima verlopen. ben in principe alles kwijt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast