Ik ben op zoek naar een media player in ben dat gezeul met die dvd zat. Maar welke? Mijn vorige tv heeft het begeven door de wisseling in de spanning ( 12v) de spanning werd hem te veel en daar zat een dvd speler in de tv die ik nu heb kan die verschillende spanningen wel aan maar geen dvd.
De kids vinden het wel leuk om onderweg een film te kijken nu heb ik zo`n dingetje van freecom de xs maar dat werkt niet.
Wie heeft er ervaring mee of kan me veder helpen.
Gr Rene
Rij nooit harder dan dat je beschermengel kan vlieggen!!
Er is al het een en ander geschreven over 12 volt, maar is het niet eenvoudiger een klein omvormertje 12 na 230 volt ?
De spullen voor 230 volt zijn meestal goedkoper en goed verkrijgbaar.
Ook belangrijk de spanningsgevoeligheid neemt af.
Er is al het een en ander geschreven over 12 volt, maar is het niet eenvoudiger een klein omvormertje 12 na 230 volt ?
De spullen voor 230 volt zijn meestal goedkoper en goed verkrijgbaar.
Ook belangrijk de spanningsgevoeligheid neemt af.
Groet Anton
Hoi Anton, ik weet er is al veel over geschreven maar: Ik heb een grote omvormer dat is het probleem niet maar ik zoek juist een kleine media player op 12 volt, die ik eigen weg kan stoppen en alleen de harde schijf op kan aansluiten en dan kunne ze zoveel kijken als ze willen. Ik heb een freecom xs maar dat is een groot probleem met afspelen. Laptop is geen optie ivm tv in de camper.
Gr
Rij nooit harder dan dat je beschermengel kan vlieggen!!