RDW keuring

Plaats reactie
markw
Berichten: 86
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:57
Locatie: Kampen

RDW keuring

Bericht door markw »

In mijn bus heb ik op dit moment 2 banken (tegen over elkaar) die ik met een houten plaat tot bed(140 bij 190) kan om toveren. Ook heb ik een keukenblokje( nog niet af) met stromend water en gas( LPG-tank onder de bus). In de banken(twee afsluitbare kisten) heb ik de nodige opbergruimte.

Kan iemand mij vertellen of dit, als ik een camping-klaptafeltje gebruik, wordt geaccepteerd bij de RDW keuring van Grijs naar camper?
Het tafeltje mag eenvoudig verwijderbaar zijn maar moet hij vast kunnen worden gezet?

Groeten Mark
Gebruikersavatar
berriaaf
Berichten: 1331
Lid geworden op: 03 dec 2004, 11:26

Bericht door berriaaf »

Hallo
Markw

Dat word geacceepteerd door de Rdw
Want gewone camper tafels & Caravan tafels staan ook vaak los in de Camper & Caravan

Dat zou denk ik geen probleem mogen zijn

Veel geluk bij de Rdw
Bertus
Wie schrijf fouten vindt mag ze houden
Weer of geen weer het is altijd camper weer.
Onze camper site,s : http://www.camper-freaks.nl , http://www.camper-freaks.eu
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

Natafelen

Bericht door De Rooie Reus »

Zou je, afgezien van keuringseisen, zo'n tafel niet beter vast kunnen zetten tijdens het rijden. Dit vanwege de veiligheid, of klap je het in en berg je het op als je weer op pad gaat?
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
markw
Berichten: 86
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:57
Locatie: Kampen

Bericht door markw »

Er komt terzijner tijd een heftafel tussen de banken die vast zit aan de vloer. Ik wil nu graag zo snel mogelijk mijn bus tot camper laten omkeuren, want ik ben bang dat het grijs kenteken mij aardig in de papieren gaat lopen.

Groeten Mark
john1
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 aug 2005, 13:45
Locatie: Maastricht

Bericht door john1 »

wat Bertus zegt klopt, want ik heb afgelopen vrijdag mijn bus laten omkeuren met een losstaande inklapbare bedtafel.

geen enkel probleem

grtz
John
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten