Even voorstellen........

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
annemiek
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2004, 21:43
Locatie: Zutphen

Even voorstellen........

Bericht door annemiek »

Hallo,

Wij, Dico (50) en Annemiek (48) zijn sinds januari 2004 in het bezit van een MB 207 uit 1988 ex-brandweer commando voertuig van een duikteam.
Ondanks dat we geen dubbellucht hebben toch lid geworden van de club omdat mijn zus en zwager een ex-leger ambulance (wel een 508 dus) hebben en het natuurlijk leuk is elkaar te zien op een van de treffens wat inmiddels al drie keer is gebeurd.
We zijn al heel wat weekenden met onze twee jongste kinderen op pad geweest en twee maal op vakantie in Tsjechie. Omdat we nogal opvallend zijn kamperen we meestal op een camping maar ook de ervaring van het vrij kamperen hebben we al en alles bevalt prima. We hopen in de toekomst nog vaak met onze strandweerbus op pad te gaan!
(We moeten wel goed in de gaten houden waar de sleutels zijn want onze twee oudste zoons vinden het ook erg leuk om te toeren en door politie en brandweer gedag te worden gezegt onderweg)
Tot ziens op een van de treffens groeten Dico en Annemiek.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
berriaaf
Berichten: 1331
Lid geworden op: 03 dec 2004, 11:26

Bericht door berriaaf »

Hallo Annemiek en aanhang

Welkom op het forum van Dubbellucht ook al ben je dan ook niet helemaal nieuw hier
En nog zonder Dubbellucht maar dat is niets meer bijzonders in de Dubbellucht club

Een hele mooie bus en rood en vooral de ''strandweer'' doet het goed denk ik

Alleen jammer dat de foto wat groot zijn ( het is ook nooit goed)


Dus tot schrijfs en wie weet tot op het weekeinde in de Roompot

Bertus
Wie schrijf fouten vindt mag ze houden
Weer of geen weer het is altijd camper weer.
Onze camper site,s : http://www.camper-freaks.nl , http://www.camper-freaks.eu
annemiek
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2004, 21:43
Locatie: Zutphen

Bericht door annemiek »

hallo Bertus,

als het goed is zijn de foto's nu kleiner, ik moest het aan mijn zoon vragen want zelf weet ik nog niet hoe het moet
Gebruikersavatar
berriaaf
Berichten: 1331
Lid geworden op: 03 dec 2004, 11:26

Bericht door berriaaf »

Annemiek

Toch altijd goed dat de kinderen in de buurt zijn
Maar dat ziet er nu toch een stuk beter uit om de foto's van jullie bus te bekijken

Groeten Bertus
Wie schrijf fouten vindt mag ze houden
Weer of geen weer het is altijd camper weer.
Onze camper site,s : http://www.camper-freaks.nl , http://www.camper-freaks.eu
Gebruikersavatar
Saskia
Berichten: 718
Lid geworden op: 05 dec 2004, 23:01
Locatie: Zuid-Hollandse Klei

leuk

Bericht door Saskia »

Dat ziet er gezellig uit in jullie bus! Ik houd van interieurtjes kijken, dus vind jullie foto's erg leuk. Wandelt die blauwe prullebak niet weg tijdens het rijden? En waar slapen de kinderen?
Groetjes van Saskia
annemiek
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2004, 21:43
Locatie: Zutphen

Bericht door annemiek »

Hallo Saskia

De prullebak blijft altijd keurig op zijn plek alleen vergeet ik nog wel eens de fluitketel...
Zelf vind ik ons busje ook wel gezellig, luxe is hij niet maar ik mis niets en slaap er lekkerder dan thuis.
In ons bed van 160x185 kunnen we eventueel met zijn drieen slapen maar normaal slapen de kinderen in hun tentje.
Onderweg hebben we wel met zijn vieren geslapen, onze zoon van 15 sliep dan met zijn benen onder ons bed maar vond het wel wat warm zo naast de koelkast...
Gelukkig waren we altijd vrij primitief met kamperen en vinden dit dus ontzettend luxe .
Jammer dat we dit keer niet naar het treffen kunnen want ook ik vind het erg leuk om al die verschillende bussen te bekijken
Tot het voorjaarsweekend dan maar
Groeten Annemiek
Unknown User

Bericht door Unknown User »

Hoi Annemiek,
welkom hier en veel plezier!
Erg leuke bus. Bedn toch altijd wel benieuwd hoe mensen hun bus ingericht hebben...
groeten
Ron
annemiek
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2004, 21:43
Locatie: Zutphen

Bericht door annemiek »

hoi Ron

bedankt voor je compliment. jullie bus mag er ook best wezen! mooi ding en erg professioneel verbouwd lijkt me.
veel plezier er mee.
groeten Annemiek
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten