Wat bleek, de rechterzijde remde amper en dit is dus afkeur, logisch.
Volgens de keurmeester is dit 9 van de 10 gevallen een defecte remcilinder die of lekt of vast zit.
Vandaag de trommel verwijderd en de remcilinder is droog en beide plunjers bewegen gewoon, shit was dat ding nu maar stuk

Ooit heb ik een lekke oliekeerring gehad en constateerde dit omdat tussen beide banden olie zat. Bij demontage zat toe geen olie op de remvoeringen omdat dit via een klein gaatje meteen naar buiten gaat. Nu begin ik echter te twijfelen en is goeie raad duur
Ik heb ook nog steeds het probleem met trillen tijdens het remmen, zie viewtopic.php?f=23&t=6909&p=67407#p67407
Aangezien alles 28 jaar oud is zullen de remcilinders hun beste tijd wel gehad hebben en voel ik er veel voor om alles te vervangen, dus remcilinders en remvoering.
Zit hier een remmenspecialist die mij raad kan geven?