hallo allemaal

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
Gebruikersavatar
janvds
Berichten: 269
Lid geworden op: 29 okt 2005, 16:54
Locatie: Amerongen

hallo allemaal

Bericht door janvds »

we (jan en margret en de kinderen) hadden eerst een 207d, deze hebben we geruild met een andere camper fiat burstner .
met deze camper hadden we echt niks was wel goed ofzo maar we hadden er niets mee. Toen begon het weer te jeuken en wilden we weer een auto met karakter, eerst wilden we hem zelf bouwen, maar met veel geluk kwamen we deze auto tegen (L408DG 1969) deze was al helemaal klaar en zag er perfect uit hij was nog veel mooier dan we in gedachten hadden.
dus de koop was snel rond
we zijn er nu een paar weekends en een week mee weg geweest, nu staat hij in de stalling en we verheugen ons er nu al op om er echt mee te kunnen toeren.
Alleen wil ik meer weten over de techniek en lijkt me erg leuk om met anderen te kijken hoe alles werkt......
dus zeker tot ziens
:D

Afbeelding
Gebruikersavatar
berriaaf
Berichten: 1331
Lid geworden op: 03 dec 2004, 11:26

Bericht door berriaaf »

Hallo janvds

Welkom op het forum en geluk met jullie nieuwe aanwinst
en inderdaad ziet er op de foto super uit, heb je trouwens ook foto's van de binnenkant
En was de vorige bezitter ook lid van Dubbellucht

Als je nog foto,s van de binnenkant hebt laat ze dan ook even zien op het forum is altijd mooie om te zien hoe een camper er van binnen uit ziet

En wie weet komen we elkaar ergens onderweg of op een treffen van dubbellucht tegen

Bertus
Wie schrijf fouten vindt mag ze houden
Weer of geen weer het is altijd camper weer.
Onze camper site,s : http://www.camper-freaks.nl , http://www.camper-freaks.eu
Gebruikersavatar
janvds
Berichten: 269
Lid geworden op: 29 okt 2005, 16:54
Locatie: Amerongen

Bericht door janvds »

bedankt Bertus,
we zijn er ook super trots op, ben best wel handig maar zoals deze man het gemaakt heeft kan ik het echt niet.
Of ze lid waren van dubbellucht denk het net niet, de camper was net helemaal klaar toen hij aan ons verkocht werd. wegens omstandigheden is hij verkocht, ze zijn er 2 jaar druk meegeweest.
de auto zelf komt uit duitsland en werd gebruikt door een groothandel in tapijten. toen is hij naar belgie gegaan en werd toen als camper (kampeerauto vind ik mooier klinken) omgebouwd.
leuk is dat alle papieren er nog bij zitten eigendomsbewijzen van vroeger enz..
In Nederland aangekomen is hij helemaal gestript en opnieuw opgebouwd (heel vakkundig)
Foto's van de binnenkant komen later ............
we denken er nog heel lang plezier van te hebben


jan en margret
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten