Als je de binnen bekleding weghaalt zul je een versteviging zien daar waar het scharnier zit.
Als dat nog intact is kun je verder werken aan stukken inlassen en zo!
Misschien overbodig: er zijn doorlijpschijven van 1 mm dik/dun ik gebruik die zelf ook voor 1 mm plaat.
Ik haal ze bij Brezan.
Vandaag even een flex gekocht bij een gereedschappenzaak in de buurt hier. Ook hij advisserde voor plaatwerk de dunne schijven. Die had hij niet. Ga ik deze week even bij de Brezan binnen. Bedant voor de tip.
Die binnenbekleding is ook metaal. Zal eens kijken hoe ik die los krijg. Ik meen daar ook puntlassen op te hebben gezien.
Ik heb een inschrijving van de kamer van koophandel gehad als webshop van automaterialen. Korting krijg ik nog steeds bij de lasaulec VW dealers (werkplaatstarief) etc.
Ik was gefrustreerd omdat ik bepaalde artikelen in het buitenland moest bestellen of via wazige marktplaatshandel moest kopen omdat ze gewoonweg niet leverbaar waren bij de automaterialen.
Gelet op de kosten voor het hebben van een eigen zaak heb ik besloten dit in 2007 niet door te zetten. Mijn zaak was te kleinschalig om rendabel te zijn. Je werkt voor niets. 300 euro aan vaste kosten per jaar. verplichte lidmaatschappen , zakelijke bankrekingen etc.
Maar ook veel geleerd afgelopen jaar. Ik weet nu mijn tekortkomingen en zal bij een volgend idee er weer vol inspringen.