Hallo allemaal!
Het verbouwen van Bertha is aardig aan het vlotten en ik ben inmiddels toe aan de bestuurdersstoel en de bijrijdersstoel. Ik heb twee hele comfortabele gevonden, maar ze zijn echt oerlelijk. Nu zou ik het leuk vinden om ze te bekleden met een koeienprint, maar echt handig ben ik daar niet mee. Is er iemand die me hiermee zou willen helpen? Betaling of wederdienst is natuurlijk geen probleem.
Groetjes,
Merijn en Bertha
Stoffering: Bestuurdersstoel en bijrijdersstoel bekleden
-
- winand
Een snelle optie en wellicht ook goedkoper is om kant en klare stoelhoezen te kopen, maar wellicht heb je daar zelf ook al aan gedacht:
http://www.pimtensen.nl/shop_details.ph ... cur_id=243
en dan hoort een koeientoeter er ook bij
Misschien Ook iets voor Arjan? die heeft immers een Nissan micra met koeienprint..
http://www.pimtensen.nl/shop_details.ph ... cur_id=243
en dan hoort een koeientoeter er ook bij

Misschien Ook iets voor Arjan? die heeft immers een Nissan micra met koeienprint..
:: Mercedes L508DG 1981 :: MB busjes T-shirts & truien webshop
-
-
-
Toevallig ben ik daar ook mee bezig
Ik vond stoelhoezen ook niet een geweldige oplossing ,ik heb trouwens voor leer gekozen
En dat idee heb ik weer aangepast ,ik heb een tweede hands koeienhuid op de kop getild en ga trachten daar de bekleding van te maken
Ik heb een oude naaimachine opo de kop getild en daar gaat een leernaald in
Leer kan ik er wel mee naaien ,ik weet alleen niet of een koeiehuid ook te naaien valt,anders heb ik nog een tweede optie bedacht
Met een gaatjes tang gaatjes prikken en dan een leren feter er door heen rijgen ,dat deed men in de ijzeren eeuw ook
Ik vond stoelhoezen ook niet een geweldige oplossing ,ik heb trouwens voor leer gekozen
En dat idee heb ik weer aangepast ,ik heb een tweede hands koeienhuid op de kop getild en ga trachten daar de bekleding van te maken
Ik heb een oude naaimachine opo de kop getild en daar gaat een leernaald in
Leer kan ik er wel mee naaien ,ik weet alleen niet of een koeiehuid ook te naaien valt,anders heb ik nog een tweede optie bedacht
Met een gaatjes tang gaatjes prikken en dan een leren feter er door heen rijgen ,dat deed men in de ijzeren eeuw ook
de timmerman die niet zingen kan