508 Ambulance: knopje "Türk. ein" ?????
-
508 Ambulance: knopje "Türk. ein" ?????
Op het schakelpaneel achter in de bus zit ook een schakelaar met de verhelderende tekst "Türk. ein"/"Türk. aus"
Waar oh waar dient die schakelaar voor?
Waar oh waar dient die schakelaar voor?
- Leo
- Site Admin
- GerardM
- Contacteer:
Duits
Ik vermoed dan je dat een Duitse ex-ambu hebt. En dat men bedoelt Deurschakelaar aan/uit. Die deurschakelaars zitten op je zij- en achterdeur en zorgen ervoor dat, als je de binnenverlichting aan hebt achterin en je opent een deur deze uit gaat en de 'blauwe lamp' aan gaat. Zodat de vijand je niet ziet 8) .
Groet,
Gerard
Groet,
Gerard

Mercedes-Benz 508D NL Ex-Ambu 1987 +++ Mercedes-Benz 280TE 1981 +++ Qualität ist kein Zufall +++
-
Re: Duits
Gerard,GerardM schreef:Ik vermoed dan je dat een Duitse ex-ambu hebt. En dat men bedoelt Deurschakelaar aan/uit. Die deurschakelaars zitten op je zij- en achterdeur en zorgen ervoor dat, als je de binnenverlichting aan hebt achterin en je opent een deur deze uit gaat en de 'blauwe lamp' aan gaat. Zodat de vijand je niet ziet 8) .
Groet,
Gerard
goede suggestie: ik ga het meteen testen vanavond!
-
Re: Succes
Moet natuurlijk wel eerst controleren of er geen vijanden in de buurt zijn :twisted:GerardM schreef:Oké succes ermee. Ik denk dan ook nog dat de afko Türkontakt betekent.
Om de werking te testen hoef je overigens niet te wachten tot het buiten donker is 8) .
Groet,
Gerard
- GerardM
- Contacteer:
Re: 508 Ambulance: knopje "Türk. ein" ?????
Moet je Geert Wilders vragen. Die zal de knop 'Türk.ein' wel blokkeren. Even serieus, misschien is 'Türk.' een afkorting van Türklinke (deurkruk) en kan of kon met die knoppen die kruk worden geblokkeeerd of vrij gegeven. Ik geef mijn gedachte graag voor een betere. Groetend, CeesZeppo schreef:Op het schakelpaneel achter in de bus zit ook een schakelaar met de verhelderende tekst "Türk. ein"/"Türk. aus" Waar oh waar dient die schakelaar voor?