:D Hallo alle mede-dubbelluchters, hier zijn we dan! Wij zij Jurg en Marleen uit Utrecht samen met dochter Moïs van 5 en Yessin van 3. Na een poos te hebben gespaard hebben wij dan ook eindelijk onze mooie L 508 D uit 1975. De bus zelf is al eerder lid geweest onder de naam Betsy (blauw/grijs met Iran National voorop) en stond 12 jaar bij ons om de hoek totdat hij vorig jaar ineens verkocht was. Toen hij dit jaar (9 mnd. later) weer te koop stond hebben wij `m gekocht. Er was enorm veel werk vooral aan de buitenkant, heel veel roest en al dan niet gapende gaten, maar ook het huish.stroom gedeelte was eruit, kastjes en bankjes aan verbetering en verbouwing toe; kortom klussen en nog eens klussen, geweldig! Ik (Jurg) ben best handig, maar niet zo technisch, maar wel lid van Dubbellucht, dus ik leer steeds bij van (ik wil wel maar zal geen namen noemen) grote dubbellucht-leermeesters en ervaring. Ik vind ieder klusje super-leuk en ben nergens vies van dus we komen er wel.
Heb dus al regelmatig vragen gesteld met bv. onderwerpen als sigarettenaansteker en diodebrug of relais. De bus (geen echte Betsy meer) is nu mat-zwart en of het daar aan ligt weet ik niet maar sindsdien hebben we nooit meer invoeg-problemen; iedereen duikt naar de linkerbaan als ze ons zien! We zijn net terug van een 4000 km-vakantie door Europa en dit was voor ons de vuurdoop; de enorme liefde voor onze bus is alleen maar sterker geworden. Trouwens voor o.a. alle Dusseldorfers; begin inmiddels al een heuse spotter te worden; iedere Dusseldorfer gaat op de foto! Ik zal ook wat foto`s van de bus plaatsen, maar hoop `m op `t najaarsweekend in `t echt te kunnen showen. Ook ben ik dagelijks op `t forum want de bus is nooit af en het is zo leuk allemaal.

Groeten Jurg en Marleen :D