Ik heb voor mijn Mercampo een nieuw schuifdeurrubber gescoord en wil graag weten of anderen dit al eens gedaan hebben. Ik ben tegen het volgende aangelopen:
Rubber nauwelijks er uit te krijgen, brokkelt steeds af waarbij een klein gedeelte in de sponning blijft zitten, dan wordt het pulliken om een niet te bereiken hoekje :? Met een schroefendraaier geprobeerd, geen succes dus niet doen!!! lak beschadiging :oops: Ik heb hier wel een oplossing voor gevonden. Als je een (KUNSTOF, voorkomt lakschade)

Ik heb gezien dat het rubber hier en daar met lijm vastgezet was in de sponning, vandaar dat het zich zo lastig liet verwijderen.
Mijn vraag is nu is het wijs om het rubber weer met lijm vast te zetten? en wat voor lijm gebruik je dan? Of zijn er die gewoon het rubber in het profiel terug geplaatst hebben waarbij het ook gewoon blijft zitten.

Ik zie de (ervarings) reactie's graag tegemoet, ik moet toch eerst wat (kleine) beschadigingen bijwerken om roestvorming voor te zijn
Wees allen gegroet Peter.
Ps ik weet ook wel dat uiteindelijk alles verrot want niets is voor altijd, ik wil dat uiteinde alleen zo lang mogelijk zien uit te stellen