Beste allen
Ik heb een probleem met mijn 608 uit 1974, de gegevens zijn dat er een tank van 90 liter onder gemonteerd zit, deze heeft volgens mij geen slangetje aan de bovenzijde voor de ontluchting en de leidingen zijn zonder slangetje op de tank gemonteerd,
ik heb twee problemen, er lekt ergens diesel uit aan de bovenzijde van de tank/leiding maar niet altijd, maar met name als ik een tijdje flink op de snelweg gereden heb, op het moment dat ik dan stop treed mijn tweede probleem op en dat is dat het torental drastsch zakt en ik bij het gaspedaal het gevoel krijg geen brandstof te krijgen, hij blijft wel lopen met een beetje gas maar niet lekker, na even rustig rijden gaat het probleem weer weg.
kunnen deze problemen met elkaar te maken hebben of zijn ze afzonderlijk bij iemand bekend, verder loopt hij prima
Help, wie o wie
Bedankt alvast
stationair verloopt en brandstoflek
- Onze Bus
Hallo Bert en onze Bus
Het is zo dat onze originele tankdop bij een benzinestation is blijven liggen
en heb er vervolgens 1 van een 307 op gedraaid, het kan duszijn dat deze niet of niet goed ontlucht, zou er indedaad daardoor ook een brandstofflek ontstaan, ontluchting bovenop heb ik echt niet.
bedankt alkast
rene
Het is zo dat onze originele tankdop bij een benzinestation is blijven liggen
en heb er vervolgens 1 van een 307 op gedraaid, het kan duszijn dat deze niet of niet goed ontlucht, zou er indedaad daardoor ook een brandstofflek ontstaan, ontluchting bovenop heb ik echt niet.
bedankt alkast
rene