Leo schreef:
Bommes schreef:Liever een ster in de voorruit dan 1 op de motorkap 
Grinnn.. :mrgreen: .
Mijn favo merk is het óók niet en het is puur toeval dat ik nog in zo'n ster zit. (de beoogde DAF was te duur in de BPM)
Maar het blijft een leuke relativerende kreet van iemand die de ANWB tijdens de vakantieperiode aan het werk houdt.. :P (ik zit nu als een gek op ongeverfd hout te kloppen 8) )
Mvg, Leo.:D
Goeiemorgen,
Is ook eigenlijk meer om dit soort reacties, ik weet ook wel dat ongeveer 98% van de forum bezoekers hier een mercedes rijden dus vandaar..:)
En tja ik denk dat wij ons lidmaatschap er wel uit hebben onderhand.
De eerste camper is 2 keer afgesleept door de ANWB, de eerste keer op weg naar de apk.
Ik dacht ff gas geven om dat roet er uit te krijgen..
Plons al het koelwater in nog geen halve minuut op straat..
Een van de vriesplaatjes had het begeven.
En ja hoor die ene die achter op de cilinderkop zat, dus waar je niet bij kon.
Dat was denk ik ook de reden dat die nog niet vervangen was door de vorige eigenaar.
Dus achter op de anwb sleep wagen naar de ford dealer.
Daar draaide ze de kop er af en mij een poot uit..
Een jaartje later weer met de zelfde camper fikte het ding bijna uit.
Na een erg ongezonde maaltijd bij de mac hier in veldhoven wilde ik starten en dat ging ook.
Alleen nog voor ik weg kon rijden rook ik brand lucht en zag ik rook.
Vriendin een duw uit de deur gegeven, motorkap open en ja hoor vlammen.
Isolatie in de fik, gelukkig had ik de accu pool niet vast geschroefd want ik zag wel dat het kortsluiting was.
Kabel van de accu en met een doek de vlammen uit slaan.
Weg kabelboom en:
"hallo meneer van de sleepwagen, ja wij weer, nee nu graag naar ons huis, ja klopt dat is in de buurt van die ford dealer.."
Dat allemaal met onze eerste camper, die daarna kwam heeft ons altijd probleem loos, nou ja in ieder geval zonder hulp van de ANWB door frankrijk gereden.
Die we nu hebben is nu 1 keer afgesleept.
Dat nota bene na een reparatie van 2000 euro waarbij ze vergeten waren om de tandwielen van de nokkenas en de olie pomp vast te draaien.. :twisted:
Dus tja ook ik ben nu wel overtuigd dat er wel wat meer in moet dan wat olie diesel en een treetje bier..:)
Oohh ik loop weer te dralen, heb mijn werk kleren al aan, de vrouw is het huishouden aan het doen op voorwaarde dat ik aan de camper ging sleutelen..
Succes
ja dank je