
Tjesis wat een baggerzooitje is dat... :?
Ik zou dat klepstuk er eerst eens afschroeven en heel errug goed schoonmaken.
Vooral de binnenkant van het buisje (rood) is belangrijk.
Dát is het stukje wat je brandstofpomp regelt.
Maak dan ook die banjobout enzo (blauw) van binnen goed schoon, reinig het interne doorvoerkanaaltje (geel) en kijk naar de interne vervuilingsgraad van je zwarte slang (paars).
Blijf met je tengels van dat (stationair)handeltje af!! :shock:
Het enige wat je nu hoeft te doen is zorgen dat je het gaspedaal dieper kan intrappen totdat het klepje geheel openstaat.
Dan komt dat handeltje vanzelf ook hoger te staan.
En dan het slechte nieuws: Zo'n ernstige vervuiling vertelt meestal niet veel goeds wbt de staat van je motor. (carterdamp)
Als eens de olievuldop losgehaald terwijl de motor stationair stond te draaien?
Tip: De dop niet meteen helemaal weghalen, want de kans is dan groot dat je moet gaan douchen met ontvetter. :twisted: