Hadden we verdorie de tankdopsleutel niet bij ons.. :oops: Moesten we met de ANWB man eerst naar huis.....
Ja, gewoon met het handpompje en weer doorstarten.storeman schreef:Moet je hem na het tanken ook ontluchten?
Ja dat is zo...de auto staat achter behoorlijk hoog, kan ook een rol spelen. De tank verwijderen is toch een rotklus en krijg je alles weer lekvrij. Ik denk dat ik ga zagen... 8)GerardM schreef:Ik lees dat de wagen nog moet worden ingebouwd, staat die dan nu erg met z'n achterkant omhoog ? (Immers die circa 500 kg
..........maar is het niet heel erg moeilijk om de tank er onderuit te halen mocht dat toch nodig zijn.
Zijn slangen en bedrading lang genoeg om zo laag te komen?Frank.fjph schreef:Tank eronderuit was BIJ MIJ makkelijk klusje: 4 bouten los vanaf chassisbalk, krik eronder en de tank met alles er nog aan stond op straat, en ik kon zo overal bij......
Dan heb jij een beste tank op je motor, bij mijn twee motoren is de inhoud 12 en 16 literPS: 10ltr is voor een motorrijder een halve tank..
Yesssss.... de slangen zijn/waren verwisseld. Dank voor deze gouden tip.DVIII schreef:als oorzaak kan het zo zijn dat de retour en de aanvoer verwisseld zijn , dat komt in de beste bundeswehren voor . Monteur let even niet op en , hopla foutom aangesloten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten