Mijn naam is Yur, 28jr uit Vlaardingen/Rozenburg en ben een trotse bezitter van een Mercedes L406DG 2l uit 1969.
Tevens ben ik ook een trotse papa van 2 kinderen. Priscilla (8jr) en Svenja (3,5wkn).
Ook ben ik trots op mijn geweldige omgetoverde huishond/wolf. Het is een Alaskan Malamute van 6jr. Een Topbeest!!!
Laat ik ook mijn vriendin niet vergeten die ook wel eens lief kan zijn

Wel dit was het complete gezin. Ow, ik vergeet nog de rat en de konijn die samen in 1 kooi leven

Als werk ben ik aan het chauffeuren en rij 3 dagen in de week naar Parijs-Charles de Gaulle. Geweldige baan.
Mijn hobby's zijn: Mijn camper natuurlijk, Muziek (Metal, het luisteren ernaar :) ), Werken, Darts, Films, en Art
En ik zit liever op de weg dan thuis

Verder ben ik lid van Dubbellucht.nl en wil met de tijd de clubweekenden gaan doen. Lijkt me wel gezellig.
Meetings lijkt me ook leuk zolang het maar een beetje in de buurt is, maar helaas is dat vaak niet het geval.
Ik heb me hier geregistreerd omdat ik graag kennis en ervaring op wil doen met de bussen. Ik had gezien dat hier bordevol informatie te vinden is, op Dubbellucht ook wel, maar hier nog veel meer geloof ik. En wat de ene forum niet weet, weet de andere misschien wel weer.
Wie weet tot ziens op een meeting of zo.
Groetjes
Yur, Petra, Priscilla, Fay, Svenja, Balto, Batman, Wicca, Marley, Bailey, Tiny (Lau is helaas dood) & Nijnie.

Foto's van de rest heb ik helaas niet, ze staan niet op m'n laptop.
Helaas zijn de foto's door de upload slecht geworden, excuses daarvoor.